• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Raksti (HZF) / Articles
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Raksti (HZF) / Articles
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Multimodāli teksti latviešu valodas apguvē: zināšanām, prasmēm, emocijām

Thumbnail
View/Open
Raksta elektroniskā versija (1.380Mb)
Author
Pošeiko, Solvita
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Rakstam ir divas daļas: teorētiskā un praktiskā daļa. Teorētiskajā daļā es skaidrošu, kas ir izglītojošā semiotika (edusemiotics) un kā tajā tiek definēta mūsdienu sabiedrībai atbilstoša izglītība un zīmju loma mācību procesā un vispārējās dzīves pieredzes gūšanā. Tad pavisam īsi formulēšu, kas ir multimodāli teksti un kā tie aplūkojami mācību procesa kontekstā. Savukārt praktiskajā daļā es piedāvāšu tēmas “Dalīšanās ar mīlestību” izvērsumu 7.–9. klasei. Tēmas apguvē ir paredzēti autentiski teksti ar verbālas un vizuālas informācijas apvienojumu: grafiti teksti, tīmeklī populārās mēmes, emuāri un video reklāma, arī tradicionālāki teksti, piemēram: dzeja, ziņu portālu informatīvie teksti, vēstules un dziesmas.
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53343
Collections
  • Raksti (HZF) / Articles [75]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV