Korporācijas Fraternitas Lettica vēsturiskie posmi
Abstract
Saturs: I. Priekšvēsture: "Maskavas latviešu lasāms vakars", no 20.X.1870. g. - 1883. - 19.IV.1892. g. -- II. "Maskavas latviešu studentu vakars". Pirmais posms: 19.X.1883. - XII.1890. g. ; Otrais posms: XII.1890. g. - 12.I.1902. g. -- III. Maskavas latviešu studentu sabiedrība "Fraternitas Moscoviensis". Pirmais posms: 12.I.1902. g. - 26.III.1913. g. (resp. XII.1912. g.), bez krāsām ar korporācijas veidu ; Otrais posms: 26.III.1913. g. (resp. XII.1912. g.) - 27.IX.1920. g., ar krāsām - korporācija -- IV. Korporācija "Fraternitas Lettica", no 27.IX.1920. g. -- Maskavas latviešu studentu sabiedrība "Fraternitas Moscoviensis" : [statūti] -- Coetus'i 1921.-1934. g. : [saraksts].
Collections
- Grāmatas [794]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Studentu blogu lietošanas paradumi: Latvijas Universitātes studentu motivācijas analīze
Sēbriņa, Alīna (Latvijas Universitāte, 2012)Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādi blogu lietošanas paradumi pastāv Latvijas Universitātes, sociālo zinātņu fakultātes studentu vidū, kā arī, kādi ir galvenie faktori, kas studentiem sniedz motivāciju rakstīt blogus ... -
Studentu sociometriskā aptaujā izdalīto „gudro studentu” raksturojošo īpašību citvērtējums un pašnovērtējums
Ivanova, Liena (Latvijas Universitāte, 2010)Pētījuma mērķis bija salīdzināt īpašību citvērtējumu un pašnovērtējumu studentiem, kurus kursabiedri nominējuši kā „gudrus”. Pētījumam bija trīs kārtas: 1)270 studenti (242 sievietes un 28 vīrieši) ar vidējo vecumu 22,38 ... -
Pilna laika klātienes 3.kursa studentu un docētāju sadarbības veicinošie faktori studentu profesionālās kompetences pilnveidošanā Latvijas Universitātes Pedagoģijas un psiholoģijas fakultātes Pedagoģijas bakalaura studiju programmā
Jankoviča, Agnese (Latvijas Universitāte, 2009)Agneses Jankovičas pētījumā tiek analizēti pilna laika klātienes 3. kursa studentu un docētāju sadarbības veicinošie faktori studentu profesionālās kompetences pilnveidošanā Latvijas Universitātes Pedagoģijas un psiholoģijas ...