Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indra
dc.contributor.authorDrozdova, Valērija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-03-28T01:01:32Z
dc.date.available2021-03-28T01:01:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80410
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54242
dc.description.abstractPromocijas darba „Akadēmiskā personāla angļu valodas komunikatīvās kompetences modelis” aktualitāti nosaka nepieciešamība augstskolām nodrošināt studiju procesa internacionalizāciju, kas nav iespējams bez akadēmiskā personāla angļu valodas zināšanām un prasmēm pasniegšanai multikulturālā vidē. Darbā ir apkopotas teorētiskās atziņas un veikts empīrisks pētījums par mutvārdu akadēmisko diskursu, lekcijas žanru, komunikatīvo valodas kompetenci, izmantojot kvalitatīvas un kvantitatīvas pētniecības metodes. Darbā tiek secināts, ka spēja lasīt veiksmīgas lekcijas angļu valodā ārvalstu studentiem lielā mērā ir atkarīga no akadēmiskā personāla angļu valodas komunikatīvās valodas kompetences, kas ietver visas sešas komunikatīvās valodas kompetences sastāvdaļas, kuras apskatītas šajā promocijas darbā. Atslēgvārdi: augstākā izglītība, lekcijas žanrs, mutvārdu akadēmiskais diskurss, angļu valodas komunikatīvās kompetences modelis
dc.description.abstractThe novelty of the Doctoral thesis „Communicative English Language Competency Framework for the Academic Personnel” stems from the necessity of the academic personnel to ensure the internationalisation of the study process in the academia, which is impossible without the appropriate level of English language competency and skills necessary for working in the intercultural environment. The author summarized the theoretical findings and conducted an empirical research on spoken academic discourse, genre of an academic lecture, communicative language competences, using quantitative and qualitative research methods. It was concluded that a content lecture in English targeting the intentional audience is realized successfully when all six components of the communicative English language competence, described by the author, are coherent and are activated by the academic personnel. Keywords: tertiary education, lecture genre, spoken academic discourse, communicative English language competency framework
dc.language.isoeng
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectLietišķā valodniecība
dc.subjectLinguistics
dc.subjectApplied Linguistics
dc.titleCommunicative English Language Competency Framework for the Academic Personnel
dc.title.alternativeAkadēmiskā personāla angļu valodas komunikatīvās kompetences modelis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record