Informācijas sakārtošanas prasme 7.klases matemātikā attālinātā mācību procesā
Author
Kalniņa, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs „ Informācijas sakārtošanas prasme 7.klases matemātikā attālinātā mācību procesā.” tiek veikts pētījums par informācijas sakārtošanas prasmēm matemātikas mācību procesā. Darbs sastāv no septiņām nodaļām: 1. nodaļā tiek analizēts termins lasītprasme dažādos literatūras avotos un tā nepieciešamība matemātikas mācību procesā; 2. nodaļā tiek analizēti sasniedzamie rezultāti matemātikas mācību programma saistībā ar lasītprasmēm; 3. nodaļā tiek analizēti informācijas sakārtošanas veidi; 4. nodaļā tiek piedāvāti soļi kā integrēt informācijas sakārtošanas prasmes temata apguvē; 5. nodaļā tiek aprakstīta pētījuma metodoloģija; 6. nodaļā tiek apkopoti pētījumā gūtie rezultāti. Bachelor’s thesis “Information organization skills in 7th grade mathematics in distance learning process.” is conducted in a study on information organization skills in the math learning process. The work consists of seven chapters: Chapter 1 analyses the term literacy in different literature sources and its needs in the math learning process; Chapter 2 analyses math program results to be achieved in literacy; Chapter 3 analyses ways of information organization; Chapter 4 offers steps to integrate skills of information organization into the subject; Chapter 5 describes the methodology of the study; Chapter 6 summarizes the results of the study