Materiāls skolotājiem par tematu “Kvadrātvienādojumi” 9. klasē
Author
Krūmiņa, Andra Annemarija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Avotiņa, Maruta
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Laikā, kad notiek pāreja uz jauno vispārējās izglītības saturu un pieeju mācīšanai, ir būtiski analizēt, kādas ir izmaiņas konkrētajā mācību priekšmeta standartā un programmā un kāpēc tieši šādas izmaiņas ir veiktas. Autore ir izvēlējusies bakalaura darbā apskatīt veiktās izmaiņas tematā par kvadrātvienādojumiem pamatskolā. Bakalaura darba “Materiāls skolotājiem par tematu “Kvadrātvienādojumi” 9. klasē” mērķis ir izveidot materiālu pamatskolas matemātikas skolotājiem par tematu “Kvadrātvienādojumi”, kas atbilst projekta Skola2030 programmas paraugā dotajai temata apguves norisei un kompetencēs balstītai pieejai mācību satura apguvē. Izveidotais materiāls aprobēts 8. klases skolēniem, kā arī izveidotas atgādnes, kuru nepieciešamību autore saskatīja aprobācijas laikā. At time of transition to the new curricula and approach of teaching in the secondary education, it is important to analyze what kind of changes are in curricula of a particular subject, as well as why exactly these changes have been developed. The author of this bachelor thesis has chosen to view and investigate the changes made in the topic of quadratic equations at the elementary school. The goal of the bachelor thesis “Teaching material for teachers about quadratic equations for the 9th grade” is to create a material for elementary school teachers about quadratic equations that will meet the process of learning and the competence-based approach to learning the content in the model of Skola2030. The created material is approved for the 8th grade students. During the approbation, the author felt the need to create ”reminders”, i.e., material with briefer content of the theme for students to use in case if something has been forgotten.