Attālināto mācību ietekme uz svešvalodas runas prasmju apguvi augstākajā izglītībā
Author
Kazaka, Esmeralda
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
„Attālināto mācību ietekme uz svešvalodas runas prasmes apguvi augstākajā izglītībā darba” pētījuma mērķis ir analizēt attālināto mācību integrāciju augstākās izglītības mācību procesā un vai vides izmaiņu dēļ tiek radīti psiholoģiskas un fiziskas dabas elementi, kuri ietekmē uz runas prasmju attīstību. Lai iegūtu pētniecībai nepieciešamos datus tika izmantota gadījuma izpēte, korpusa vākšana un aptaujāšanas metode. Teorētiskajā daļa tika nodefinētas runas prasmes dažadās vidēs, kā arī attālinātā mācības kā pieeja valodas apguvē. Empīriskajā daļā tika analizēts kāda ietekme ir vērojama uz studentu reālās ikdienas runas prasmju izmantošanu un mācīšanās procesu. Tika secināts, ka runas prasmju apguve attālināto mācību ietvaros tika ietekmēta, psiholoģisku un fizisku iemeslu deļ. The case study’s ‘The Impact of Remote Learning on the Foreign Language Speaking Skill Acquisition in Higher Education’ purpose is to analyse how remote learning is implemented in the higher education learning process, and how the change of environment develops psychological and physical components that impact student’s speaking skill acquisition. Corpus development and survey methods were used for gathering the data. The theoretical part of the paper defined speaking skills in multiple environments and remote learning as an approach used to learn the language; whereas the empirical part analysed the impact on student’s ‘real life’ speech production, and language learning process. It was concluded that speaking skill acquisition via remote learning was affected due to multiple psychological and physical components.