Show simple item record

dc.contributor.advisorBlumberga, Ieva
dc.contributor.authorSkulme, Marta Arta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:00Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84049
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56182
dc.description.abstractMūsdienās labas svešvalodu zināšanas var būt par iemeslu labāka darba iegūšanai, kā arī iespēju virzīties pa karjeras kāpnēm. Cilvēks ar bagātu valodu var strādāt pilnvērtīgāk un var izskatīt darba piedāvājumus ne tikai Latvijā bet arī citās valstīs. Lai spētu pilnvētīgi apgūt valodas pamatus ir jāizpēta, kuras apgūšanas metodes ir efektīvākas. Valodas kompetence svešvalodu apguvē tiek attīstīta četras galvenos aspektos– lasīšana, klausīšanās, rakstīšana un runāšana- kuri veido divas grupas. Šīs prasmes pielietojot darbā, ar dažādu uzdevumu palīdzību tiek izpētīts, kura no grupām –valodas uztveri un tekstveidi– ir efektīvāka valodas apguvei. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot kura no valodas pielietošanas spējām būtu efektīva valodas apguves procesā, un kā to attīstība ietekmētu svešvalodas apguvi.
dc.description.abstractNowadays, a good knowledge of foreign languages can be a reason to get a better job, as well as an opportunity to move up the career ladder. A person with a rich language can work more fully and can consider job offers not only in Latvia but also in other countries. In order to be able to fully master the basics of the language, it is necessary to study which learning methods are more effective. Language competence in foreign language learning is developed in four main aspects - reading, listening, writing and speaking - which form two groups. Applying these methods at work, with the help of various tasks and a questionnaire, it is investigated which of the groups -language perception and textual forms - is more effective for language learning. The aim of the bachelor's thesis is to find out which of the language application abilities would be effective in the language acquisition process, and how their development would affect the acquisition of a foreign language.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.titleReceptīvo un produktīvo prasmju attīstība vācu valodas kā svešvalodas stundās iesācējiem
dc.title.alternativeDevelopment of receptive and productive skills in German as a foreign language teaching for beginners
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record