Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indra
dc.contributor.authorMc Cauley, Louise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-03T01:01:42Z
dc.date.available2021-07-03T01:01:42Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84129
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56400
dc.description.abstractUzņēmumu un patērētāju saziņa sociālajos medijos kļūst arvien nozīmīgāka. Asinhronā komunikācija korporatīvajos sociālajos medijos ir saziņas dalībnieku savstarpējā mijiedarbība, kas nenotiek vienlaikus. Šī darba mērķis bija izpētīt sociālo mediju raksturīgākās pazīmes un leksisko un gramatisko kohēziju sporta preču ražošanas uzņēmuma Gymshark ziņojumu tekstos un mērķauditorijas atbildēs tādās platformās kā Facebook, Instagram un LinkedIn. Gadījuma pētījums atklāja, ka Gymshark zina, ka katrai sociālo mediju platformai ir savs unikāls mērķis un tāpēc uzņēmums publicē dažādus tekstus, kuros tiek lietoti dažādi leksiski un gramatiski kohēzijas līdzekļi. Gymshark lietoja personas vietniekvārdu daudzskaitlī we savās LinkedIn publikācijās, jo uzsvars bija uz pašu uzņēmumu. Facebook lietoja otrās personas vietniekvārdu you savos tekstos, lai pievērstu uzmanību savai mērķauditorijai, bet vietniekvārdu lietojums Instagram publikācijās bija rets. Pētījuma rezultāti atklāj sarežģītu komunikatīvu situāciju, kuru veido pats medijs, un katra platforma kalpo atšķirīgiem mērķiem un mērķauditorijai. Var secināt, ka LinkedIn ir vērsts uz profesionālu tīklošanos, kamēr Facebook un Instagram uzsvaru liek uz kopienas veidošanu. Atslēgvārdi: korporatīvie sociālie mediji, asinhronā komunikācija, Facebook, Instagram, LinkedIn, kohēzija, personu vietniekvārdi, gadījuma pētījums
dc.description.abstractInteraction between the company and consumers via social media is becoming more significant than ever. Asynchronous communication in corporate social media involves interacting with a delay between the sender and the receiver. This paper aimed to investigate the characteristics of social media and lexical and grammatical cohesion in the chosen texts of Gymshark, a sporting goods company, and responses by the audience on such platforms as Facebook, Instagram and LinkedIn. The case study results revealed that Gymshark was aware that each social media platform serves its own unique purpose; therefore, it posted different texts exhibiting various use of cohesive devices. Gymshark used the personal pronoun we in their LinkedIn posts, as their focus was on the company itself. Facebook used the personal pronoun you in their posts to focus the attention on their audience, while the use of personal pronouns was rare in the Instagram posts. The overall findings showed a complex communicative situation shaped by the medium itself, as each platform served a different purpose and a different target audience. It can be concluded that LinkedIn is centred around professional networking, whereas Facebook and Instagram focus on building community; moreover, since Instagram is a visual platform, therefore, the text must correspond with the pictue Keywords: corporate social media, asynchronous communication, Facebook, Instagram, LinkedIn, cohesion, personal pronouns, case study
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.titleKorporatīvo sociālo mediju asinhronā komunikācija
dc.title.alternativeAsynchronous Communication in Corporate Social Media
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record