• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga spējas un to ietekme uz jaunu eksportēšanu uz jaunu eksportējošu uzņēmumu rezultātiem

Thumbnail
View/Open
298-86541-Puke_Ieva_ip15064.pdf (2.344Mb)
Author
Pūķe, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Promocijas darbā pētīta mārketinga spēju ietekme uz uzņēmumu rezultātiem jaunu eksportējošu uzņēmumu kontekstā. Pētījuma rezultātā identificētas jauniem eksportētājiem nepieciešamās specifiskās mārketinga spējas, kuru attīstīšana uzlabo eksporta rezultātus: klientu iesaistīšana, partneru attiecību veidošana, tirgus izprašana, jaunu produktu attīstība, stratēģiskais radošums. Identificēta jauna Eksporta mārketinga kultūras spēja ar šādām dimensijām: proaktīvs, strauji reaģējošs, adaptīvs, atvērts eksperimentiem. Tās izmantošana uzlabo eksporta rezultātus, kā arī paaugstina stratēģisko mārketinga spēju līmeni uzņēmumā. Izstrādātais specifisko mārketinga spēju ietekmes modelis pielietojams uzņēmumu eksporta rezultātu uzlabošanai. Atslēgvārdi: mārketinga spējas, eksporta mārketings, eksporta rezultāti, starptautiskā uzņēmējdarbība, mazie un vidējie uzņēmumi.
 
The doctoral thesis assesses the impact of specific marketing capabilities upon the export performance in young internationalizing firms. The results confirm that specific marketing capabilities for improved export performance are: customer engagement, partner linking, market sensing, new product development and strategic creativity. A new Export marketing culture capability has been developed, through the use and development of which firms will improve their export performance and the level of strategic marketing capabilities. It has the following dimensions: proactive, agile, adaptive and open to experiments. The model of impact of specific marketing capabilities can be used to improve the export performance of firms. Keywords: marketing capabilities, export marketing, export performance, international entrepreneurship, small and medium enterprises.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57151
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1372]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV