dc.contributor.advisor | Lapa, Lauma Terēze | |
dc.contributor.author | Apreleva, Nina | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-06-28T01:02:37Z | |
dc.date.available | 2022-06-28T01:02:37Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 87923 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59477 | |
dc.description.abstract | Pētījuma galvenais mērķis ir atklāt, kā stāstījumu tehnikas pielietotas video spēļu franšīzē Half-Life. Pētījumam izvēlētas četras franšīzes Half-Life un Half-Life 2 spēles. Teorētiskajā daļā tika apskatīts, kā stāstījumu jēdzieni ir pielāgojami video spēļu pētījumam. Izvēlēto video spēļu analīze parādīja, ka stāstījumu izteiksmes līdzekļi un struktūras var tikt pielietotas arī izvēlētajām video spēlēm, dažām no tām stingri neievērojot avotu teorētiskos ierobežojumus. Pētījuma rezultāti nodrošina plašāku video spēļu stāstījumu izpētes iespējas. | |
dc.description.abstract | The main goal of the paper was to uncover how narrative techniques are employed in the Half-Life video game franchise. Four games of the franchise, from Half-Life to Half-Life 2 Episode Two were selected as the subject of this research. The theoretical findings revealed that narrative concepts are adaptable to video game research. The analysis of chosen video games showed that narrative devices and frameworks can be applied to selected video games in various ways, some of which do not strictly abide by theoretical constraints of their sources. The results of the study warrant further investigation into the narrative possibilities in video games. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Valodniecība | |
dc.subject | narrative | |
dc.subject | interactive narratives | |
dc.subject | narrative devices | |
dc.subject | narrative functions | |
dc.subject | monomyth | |
dc.title | Spēles naratīva analīze: “Half Life” franšīze | |
dc.title.alternative | Game Narrative Analysis: the Case of “Half Life” Franchise | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |