Show simple item record

dc.contributor.advisorSpirida, Margarita
dc.contributor.authorSamohvalova, Sindija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-28T01:02:41Z
dc.date.available2022-06-28T01:02:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88287
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59499
dc.description.abstractŠajā pētījumā analizēti trīs reģionu apraksti un attiecīgo čempionu biogrāfijas, kas atrodami Leģendu Līgas stāstā. Pašlaik esošie pētījumi par spēļu varoņiem pētījums ir saistīti ar varoņu dzimumu vai citiem aspektiem. Pētījuma mērķis bija noskaidrot rakstura īpašības, kas veicina rakstura atveidi, un noteikt, kādi izteiksmes līdzekļi tiek izmantoti, lai šīs īpašības uzsvērtu stāstā. Pētījuma jautājums bija vērsts uz čempiona piederības noteikšanu konkrētajam reģionam pēc attiecīgajām īpašībām. Pētījums veikts, izmantojot tematisko analīzi. Rezultāti atklāja, ka čempioni galvenokārt tika attēloti pēc kognitīvajām īpašībām. Rakstura īpašību aspektu paspilgtināšanai vai pastiprināšanai visvairāk tika izmantoti papildinājuma un aizvietošanas leksikie izteiksmes līdzekļi. Tika noteikts, ka vismaz viena čempiona reģionālā saikne ir apdraudēta.
dc.description.abstractThis present research analyses three region descriptions and the respective champion biographies presented in the lore of League of Legends. The existing research on game characters revolves around characters’ gender or other aspects. The research goal was to establish the character traits that define characters and determine what expressive means are used to emphasize these traits in the descriptions. The research question aimed at establishing the champion’s belongingness to the specific region trait-wise. The research was conducted by applying thematic analysis. The findings demonstrate that champions are mainly represented through cognitive traits. Addition and substitution lexical stylistic devices were used the most to evoke or amplify certain aspects. The regional bond of at least one champion was determined to be compromised.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectcharacter traits
dc.subjectrepresentation
dc.subjectstylistic devices
dc.subjectemphasize
dc.subjectbelonging
dc.titleVaroņu attēlojuma analīze spēlē “Leģendu līga”
dc.title.alternativeAnalysis of Character Representation in the Game “League of Legends”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record