Show simple item record

dc.contributor.advisorJermaka, Karīna
dc.contributor.authorVodolagina, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-28T01:02:49Z
dc.date.available2022-06-28T01:02:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88755
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59542
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sieviešu daņ loma ķīniešu operā. Sieviešu daņ loma ir viena no operas aktieru lomu kategorijām, kura attiecas tieši uz sieviešu dzimuma tēliem. Bakalaura darba mērķis ir detalizēti izpētīt sieviešu daņ lomu ķīniešu operā, to attīstību cauri gadsimtiem, sabiedrības attieksmi pret to, ka arī mūsdienas skatienu pret sieviešu daņ lomu. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Darba pirmajā daļa ir aprakstīta Ķīniešu operas vēsture, operas lomu sadalījums un īpaši sieviešu daņ lomu raksturojums. Otrajā daļā tiek apskatīta daņ loma vīrieša tēlā , slaveni vīriešu daņ lomu aktieri ,viņu atšķirīgās iezīmēs , ka arī vispazīstamākās daņ lomu skolas. Trešajā daļā tika apskatīta daņ loma sieviešu tēla dažādās ķīniešu operās , sabiedrības attieksme pret daņ lomu sieviešu kārtas aktrisēm un izmaiņām attiecībā pret sieviešu dzimuma izpildītājam, ka arī sekojošam izmaņām sabiedrībā mūsdienās. Darba izstrāde tika izmantotas grāmatas, zinātniska literatūra un pētījumi. Darba izstrāde kopumā tika izmantoti 58 avoti. Darba apjoms ir 38.lpp.
dc.description.abstractThe Bachelor thesis is “Female Dan Role in Chinese Opera”. Female dan role is one of the opera actor categories, which refers directly to female characters. The goal of this thesis is to study in detail the female dan role in Chinese opera. Looking at this topic bachelor’s thesis’s key questions are – female development and public attitude through the centuries and modern opinion about the female dan role. The bachelor's work consists of three parts. The first part of the work describes the history of the Chinese opera, the division of the opera's roles and, in particular, the characterization of women's roles. The second part focuses on the male’s roles, famous male actors, their specific characteristics and the most popular dan role schools. The third part describes female’s dan role in the various Chinese operas, the public attitude to the female actresses, the public attitude changes to the female actresses and the following changes in society nowadays. During the project were used books, scientific literature and researches. A total of 58 sources were used for the project. Thesis consists of 38 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectĀzijas studijas
dc.subjectdan role
dc.subjectopera
dc.subjectactor
dc.subjecthistory
dc.titleSievietes daņ loma ķīniešu operā
dc.title.alternativeFemale Dan Role in Chinese Opera
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record