• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Īpašības vārdu analīze azartspēļu diskursā

Thumbnail
Открыть
306-88856-Zepa_Linda_lz18049.pdf (1.183Mb)
Автор
Zepa, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Spirida, Margarita
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījumā tiek analizēts tiešsaistes azartspēļu recenziju diskurss. Pētījumā tiek noteiktas patērētāju vērtības, kā arī tiek pētīti subjektīvi vērtējoši aksioloģiski īpašības vārdi, kas izsaka novērtējumu, un to orientācija, un potenciālie spēļu īpatnību uzlabojumi, kas attiecināmi uz patērētāju ieteikumiem. Pētījums ir balstīts uz pieņēmumu, ka patērētāju vērtības un novērtējumi ir uzņēmumiem svarīgi faktori un, ka recenzijas vai atsauksmes var tikt izmantotas uzņēmuma labā un tieši ietekmēt uzņēmumu un produktu attīstību. Pētījumā tiek veikta 15 digitāli publicētu Gonzo's Treasure Hunt Live spēles recenziju analīze pielietojot tematiskas un satura analizēšanas metodes. Tomēr, ir secināts, ka vienīgi īpašības vārdu analīze nedod pietiekamus pierādījumus konkrētu patērētāju vērtību noteikšanai, kas būtu lietderīga produktu attīstībai.
 
The research aims at analysing online reviews in gambling discourse, and as such focuses on identifying consumer values, the orientation of the subjective evaluative axiological adjectives expressing appreciation, as well as the potential improvements of the game features as per consumer recommendations. The research is based on the premise that consumer values and evaluations are important to companies and that reviews can be used to benefit and direct company and product development accordingly. The research is conducted by applying thematic and content analysis to 15 digitally published game reviews of Gonzo's Treasure Hunt Live game show. It is concluded, however, that the adjectives alone do not provide sufficient evidence of specific consumer values beneficial to product development.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59554
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV