• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolēnu leksiskās kompetences attīstīšana izmantojot saturā balstītu valodas apguvi (CBI) angļu valodas stundās

Thumbnail
Открыть
306-89250-Buivite_Elina_eb20039.pdf (2.373Mb)
Автор
Buivite, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījuma ‘Skolēnu leksiskās kompetences attīstīšana, izmantojot saturā balstītu valodas apguvi (CBI) angļu valodas stundās’ mērķis ir izpētīt, kā saturā balstīta valodas apguve angļu valodas stundās ietekmē skolēnu leksiskās kompetences attīstīšanos. Darbā pielietota aktuālā, kompetencēs balstītā izglītības pieeja pamatskolas līmenī. Pētījumu veido gan kvalitatīvas, gan kvantitatīvas pētniecības metodes, kas iekļauj vajadzību analīzes anketu, interviju, mācību stundu analīzi, dalībnieku novērošanu, testēšanu. Teorētiskajā daļā apskatīta kompetencēs balstīta izglītības pieeja, saturā balstītas valodas apguves iekļaušana angļu valodas kā svešvalodas stundās un mācību programmas izveide. Empīriskajā daļā analizēta leksiskās kompetences attīstīšana un bioloģijas satura zināšanas vairākos apguves procesa posmos. Rezultāti atklāj, ka leksiskā kompetence un priekšmeta zināšanas uzlabojas, izmantojot CBI.
 
The case study ‘Development of Students’ Lexical Competence Using Content-Based Instruction (CBI) in English Lessons’ aims to research how the use of CBI in English lessons impacts the development of students’ lexical competence. The work implements the topicality of competency-based education in a middle school setting. The research comprises qualitative and quantitative research methods and data collection tools include needs analysis questionnaire, interview, lesson analysis, participant observation and testing. The theoretical part overviews competency-based education, CBI implementation in ESL/EFL classrooms and describes curriculum design. Empirical part analyses the development of lexical competence and biology knowledge in various stages of the acquisition process. The results reveal that lexical competence and subject knowledge improve when CBI is applied.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59585
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6233]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV