Show simple item record

dc.contributor.advisorNapolitano, Rosario
dc.contributor.authorĻeškeviča, Svetlana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-28T01:02:57Z
dc.date.available2022-06-28T01:02:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89362
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59593
dc.description.abstractDarba mērķis ir izpētīt, kādas individuālas un diferencētas pieejas tiek izmantotas romāņu valodu apguves procesā vidusskolēniem, kā arī uzzināt skolēnu un skolotāju viedokli par to efektivitāti. Iegūtie rezultāti var tikt izmantoti turpmākiem pētījumiem, lai izprastu, kā strādāt klasē ar dažādiem skolēniem, lai sekmētu viņu motivāciju mācību procesa laikā. Bakalaura darbs sastāv no 5 nodaļām un 9 apakšnodaļām, aptauju skolēniem un skolotājiem, rezultātu analīzi. Skolēnu aptaujā ir ietverti 29 jautājumi skolotāju aptaujā ir ietverts 41 jautājums. Secinājumi: mācību stundās tiek izmantotas frontālais un individuālais darbs, pāru un grupu darbs, kooperatīva mācīšanās un vienaudžu izglītība, taču to pielietošanas biežums atšķiras. Skolēni kā visefektīvāko pieeju novērtēja frontālo darbu, taču skolotāji - individuālo darbu.
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to find out what individual and differentiated approaches are used in the process of learning Romance languages for high school students, and to find out the opinion of students and teachers about their effectiveness. The findings can be used for further research to understand how to work with different students in the classroom, to enhance their motivation during the learning process. The bachelor thesis consists of 5 chapters and 9 subchapters, a questionnaire for students and for teachers, results’ analysis. The student survey includes 29 questions the teacher survey includes 41 questions. The results: frontal and individual work, pair and group work, cooperative learning and peer education are used in the lessons, but the frequency of their application varies. Students rated frontal work as the most effective approach, but teachers - individual work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectindividuālā un diferencētā pieeja
dc.subjectskolēni
dc.subjectromāņu valodas
dc.subjectmācīšanās grūtības
dc.titleIndividuālās un diferencētās pieejas izmantošana vidusskolēniem romāņu valodu apguves procesā
dc.title.alternativeUse of an individual and differentiated approach for high school students in the process of learning Romance languages
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record