Krievu klasiskā literatūra sākumskolas vecuma bērnu lasīšanā (A.Puškins).
Author
Paršina, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Sidjakovs, Jurijs
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Krievu klasiskā literatūra sākumskolas vecuma bērnu lasīšanā (A.Puškins)” mērķis ir izpētīt iespējas, kā var uzlabot bērnu nevēlēšanos lasīt klasisko literatūru un palīdzēt to saprast. Darba autore analizē zinātnieku pētījumus par darba tēmu, diagnosticē sākumskolas vecuma bērnu izpratni par klasisko literatūru, analizē, kāpēc mūsdienas bērniem grūti saprast kādu nozīmi autors vēlējies paust savā darbā, kā arī, aprobē metodes un paņēmienus sākumskolas skolēnu lasīšanas prasmju uzlabošanai. Darbs ir aktuāls, jo īpaša loma klasiskās literatūras lasīšanai ir sākumskolas klasēm. Zinātnieki apgalvo, ka klasiskā literatūra palīdz attīstīt runas kultūru un cilvēka redzesloku. Darba rezultātā iegūtos datus var praktiski pielietot, lai sākumskolas skolēni uzlabotu izpratni par klasisko literatūru. The aim of the Master's “Russian Classical Literature in the Reading for Children of Primary School Age: The Works of A.Pushkin” is to explore ways of improving children's reluctance to read classical literature and to help them perceive it. The working author analyses research by scientists on the subject of work diagnoses the understanding of classical literature among primary school-age children, analyses why it is difficult for children today to understand what role the author wanted to convey in his work, burying methods and techniques for improving literacy skills for primary school pupils. The work is up-to-date, particularly for primary classes to read classical literature. Scientists say classical literature helps to develop the culture of speech and human vision. The work results in data for the practical application of primary school pupils to improve their sense of classical literature.