Uz uzdevumiem balstīta materiālu izstrāde artikulu apguvei B2 līmenī attālinātās mācībās.
Author
Slišāns, Helmuts
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Farneste, Monta
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Artikuli ir īpaši sarežģīts angļu valodas aspekts studentiem Latvijā. Tāpēc ka uz uzdevumiem balstīta valodas mācīšana ir labi piemērota izmantošanai ar tehnoloģijām un tāpēc ka mācīšanās attālināti kļūst arvien izplatītākā, šī darba mērķis bija izstrādāt uz uzdevumiem balstītus materiālus kursam artikulu apguvei attālinātā mācību vidē B2 līmenī un mācīt studentus, izmantojot izstrādātos materiālus. Pētījuma metodes bija situācijas izpēte un kvalitatīva satura analīze. Datu vākšanas rīki bija iepriekšēja testēšana, testēšana pēc izstrādāto materiālu mācīšanas un aptauja. Pētījuma dalībnieki bija 22 pieauguši studenti, kuri mācījās 6 grupās. Visas grupas ieguva augstākus rezultātus pēc kursa pabeigšanas, kas kopumā veidoja 25 procentu uzlabojumu. Testu rezultāti lielākoties atbilst tam, kā dalībnieki novērtēja savas zināšanas aptaujā. Articles are an especially difficult aspect of English for EFL students in Latvia. Because TBLT is well-suited to be used with technologies and because distance learning is becoming more prevalent, the goal of the paper was to develop TBLT materials for a course on article acquisition in a distance learning environment at the B2 level and to do teaching using the developed materials. The methods of the research were a case study and qualitative content analysis. The data collection tools were a pretest, a posttest and a questionnaire. The participants were 22 adult students who were studying in 6 groups. All groups achieved higher scores after completing the course, accounting for an overall improvement of 25 percent. The test results are mostly consistent with how the participants evaluated their knowledge in the questionnaire.