dc.contributor.advisor | Kalnbērziņa, Vita | |
dc.contributor.author | Kolontaja, Laura | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-06T01:04:28Z | |
dc.date.available | 2023-09-06T01:04:28Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 95325 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64448 | |
dc.description.abstract | Ņemot vērā tiešsaistes sociālo tīklu plašo izplatību mūsdienās un ievērojamo laika apjomu, ko cilvēki diendienā tajos pavada, ir nozīmīgi izzināt arī to potenciāli izglītojošos pielietojumus. Šajā pētījumā, izmantojot plašu literatūras apskatu un gadījuma analīzes (kas veikta ar aptauju un interviju palīdzību) kombināciju, tiek pētīta sociālo tīklu izmantošana konkrēti svešvalodu zināšanu līmeņa uzlabošanas kontekstā. Lai gan sociālo tīklu lietošanai izglītības nolūkos ir nepieciešama apzināta piesardzība un interneta pratība, pētījuma rezultāti liecina, ka, ļaujot lietotājiem digitāli uzturēties vēlamajā kultūrvidē un dodot iespēju apzināti izmantot pieejamos materiālus pašmācības nolūkiem, to lietošana efektīvi veicina svešvalodu prasmju attīstību. | |
dc.description.abstract | Given the widespread usage of social media and the considerable amount of time individuals nowadays dedicate to them, it is pertinent to explore their potentially educative applications. The present study investigates the effectiveness of social media tools in enhancing specifically the individuals' foreign language proficiency through an extensive literature review and a case study involving survey administration and interviews. Despite caution and critical thinking being necessary when utilizing social media for educational purposes, the findings demonstrate that they can effectively facilitate language development through unconscious exposure to the cultural immersion and self-directed learning. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Valodniecība un literatūrzinātne | |
dc.subject | social media | |
dc.subject | foreign languages | |
dc.subject | internet literacy | |
dc.subject | Common European Framework of Reference for Languages | |
dc.subject | adult education | |
dc.title | Sociālo mediju lietojums svešvalodu kompetences attīstībā pieaugušajiem | |
dc.title.alternative | Use of Social Media in Foreign Language Competence Development for Adults | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |