Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vita
dc.contributor.authorKolontaja, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:04:28Z
dc.date.available2023-09-06T01:04:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95325
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64448
dc.description.abstractŅemot vērā tiešsaistes sociālo tīklu plašo izplatību mūsdienās un ievērojamo laika apjomu, ko cilvēki diendienā tajos pavada, ir nozīmīgi izzināt arī to potenciāli izglītojošos pielietojumus. Šajā pētījumā, izmantojot plašu literatūras apskatu un gadījuma analīzes (kas veikta ar aptauju un interviju palīdzību) kombināciju, tiek pētīta sociālo tīklu izmantošana konkrēti svešvalodu zināšanu līmeņa uzlabošanas kontekstā. Lai gan sociālo tīklu lietošanai izglītības nolūkos ir nepieciešama apzināta piesardzība un interneta pratība, pētījuma rezultāti liecina, ka, ļaujot lietotājiem digitāli uzturēties vēlamajā kultūrvidē un dodot iespēju apzināti izmantot pieejamos materiālus pašmācības nolūkiem, to lietošana efektīvi veicina svešvalodu prasmju attīstību.
dc.description.abstractGiven the widespread usage of social media and the considerable amount of time individuals nowadays dedicate to them, it is pertinent to explore their potentially educative applications. The present study investigates the effectiveness of social media tools in enhancing specifically the individuals' foreign language proficiency through an extensive literature review and a case study involving survey administration and interviews. Despite caution and critical thinking being necessary when utilizing social media for educational purposes, the findings demonstrate that they can effectively facilitate language development through unconscious exposure to the cultural immersion and self-directed learning.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība un literatūrzinātne
dc.subjectsocial media
dc.subjectforeign languages
dc.subjectinternet literacy
dc.subjectCommon European Framework of Reference for Languages
dc.subjectadult education
dc.titleSociālo mediju lietojums svešvalodu kompetences attīstībā pieaugušajiem
dc.title.alternativeUse of Social Media in Foreign Language Competence Development for Adults
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record