Digitālās caurviju kompetences izmantošana Latvijas Universitātes Baltu filoloģijas bakalaura studiju programmā
Author
Lagzdiņa, Kristena
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Urbanoviča, Inta
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Digitālās caurviju kompetences izmantošana Latvijas Universitātes Baltu filoloģijas bakalaura studiju programmā” tēma ir aktuāla, jo digitālā kompetence ir ļoti nozīmīgs zināšanu un prasmju kopums mūsdienu sabiedrībā un pētījumi šajā jomā ir sākušies tikai šajā gadsimtā. Darba mērķis ir analizēt, kā izmantot digitālo kompetenci Latvijas Universitātes Baltu filoloģijas bakalaura studiju programmā. Lai sasniegtu darba mērķi, darba autore apkopoja, pētīja un klasificēja informāciju par digitālās kompetences izpratni un teorētiskajiem pētījumiem, veica studentu anketēšanu un analizēja iegūtos rezultātus, kā arī apkopoja un aprakstīja informāciju par digitālajiem rīkiem, kurus izmanto Baltu filoloģijas bakalaura studiju programmā. Darba rezultātā tika izveidots apraksts par biežāk lietotajiem digitālajiem rīkiem, kā arī apkopoti un analizēti dati par to, kā digitālā kompetence pašreiz tiek attīstīta Latvijas Universitātes Baltu filoloģijas bakalaura studiju programmā. Iegūtie dati ir noderīgi, lai pilnveidotu digitālās kompetences izmantošanu mācību procesā augstskolā. The bachelor thesis “Digital competence in the bachelor study programme “Baltic philology” at the University of Latvia” is relevant due to digital competence taking a key role of importance among the skills and knowledge in a modern society and because research in this field has began only in this century. The goal of this thesis is to analyse how digital competence may be utilised within the bachelor study programme “Baltic philology” at the University of Latvia. In order to achieve the goal of the thesis, the author collected, researched and classified information about the understanding of digital competence and theoretical research, conducted student surveys and analysed survey results, researched and described information about the digital tools used in the bachelor study programme “Baltic philology”. The thesis has resulted in the creation of a description of the most used digital tools, as well as the gathering and analysis of data on how digital competence is currently developed in the bachelor study programme “Baltic philology” at the University of Latvia. The gathered data is useful for improving the use of digital competence within the study process at the university.