• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uz darbību balstītas metodes lietojums franču kā svešvalodas apguvē: platformas "Tavaklase.lv" piemēra apskatā

Thumbnail
View/Open
306-102713-Rubene_Elina_er21055.pdf (1.786Mb)
Author
Rubene, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Gridina, Jeļena
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Šajā pētījumā aplūkota uz darbību balstīta pieeja franču valodas kā svešvalodas apguvē, pamatojoties uz pētījuma autores veidotajiem mācību videoklipiem latviešu mācību video tiešsaistes vietnē “Tavaklase.lv”. Teorētiskajā daļā uzsvars tiek likts uz patstāvīgās mācīšanās izpēti, balstoties uz darbības pieeju un digitālajiem rīkiem. Praktiskās daļas ietvaros tiek lietota eksperimentālā metode, lai analizētu mācību procesa atšķirīgos aspektus apgrieztā un klātienes mācību vidē, izmantojot video rīkus un interaktīvos mācību uzdevumus. Kvalitatīvie/kvantitatīvie rezultāti atspoguļo, ka video materiālus ir iespējams efektīvāk izmantot klātienes mācību vidē nekā attālinātā, lai gan pielāgošanās tiem joprojām ir sarežģīta un pilnveidojama. Pagaidām videoklipi saglabā savu lomu tikai kā papildmateriāls mācību procesā.
 
This research examines the action-based approach to learning French as a foreign language on the base of didactic videos produced by the author of the research on the Latvian learning platform ‘‘Tavaklase.lv’’. In the theoretical part, the emphasis is on self-directed learning through the action-based approach and digital tools. In the practical part, the experimental method is applied to analyse the differences between the flipped learning and classroom learning with the support of videos and interactive tasks. The qualitative/quantitative results indicate a more effective use of videos in face-to-face environment than in remote learning, however, adapting to them remains a challenge that requires improvement. For the time being, videos maintain their role as a complementary learning tool.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66789
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV