• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Franču blogeru ietekme franču valodas kā svešvalodas apguves procesā

Thumbnail
Öffnen
306-103514-Vasilevskis_Kirills_kv20051.pdf (1.325Mb)
Autor
Vasiļevskis, Kirills
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Gridina, Jeļena
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Ar katru gadu cilvēki izgudro jaunas tiešsaistes aktivitātes, pamatojoties uz jau esošajiem. Viena no šādiem aktivitātēm ir "videoblogošana". Šī pētījuma tēma ir "Franču blogeru ietekme uz franču valodas kā svešvalodas apguvi". Pētījuma mērķis ir izprast, kā TikTok un jo īpaši tiktok blogeri palīdz franču valodas kā svešvalodas apguvējiem. Pētījums tiks sadalīts četras daļās. Pirmajā daļā tiks aprakstīta tiktoku vēsture un to loma mūsu dzīvē. Pēc tam tiks sīkāk aplūkoti tikokeru piedāvātie mācību materiāli un kritēriji, pēc kuriem tie tika atlasīti. Pētījumā tiks aplūkots arī jautājums par to, kā mēs varam izmantot viņu piedāvātos uzdevumus/metodes mācību stundās.
 
Every year, new online activities are created based on existing ones. One of these activities is "video blogging". The subject of this research is "The influence of French bloggers on learning French as a foreign language". The aim of the research is to understand how TikTok and in particular tiktokers help learners of French as a foreign language. The research will be divided into four parts. The theoretical part will describe the history of TikTok and its role in our lives. It will then look in more detail at the learning materials offered by tiktokers and the criteria by which they were selected. The research will also address the question of how we can use the tasks/methods they propose in the classroom.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66865
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV