Rakstīšanas procesa izmantošana angļu valodas mācīšanā
Author
Zdanovska, Ināra
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Vinčela, Zigrīda
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs veltīts rakstīšanas procesa izmantošanai angļu valodas mācīšanā pamatskolā. Izpētes mērķis ir izpētīt procesa rakstīšanas pieejas teorijas, procesa rakstīšanas modeļus, pielāgot piemērotāko modeli atbilstoši skolēnu vajadzībām un izmēģināt to angļu valodas stundās. Lai izpētītu adoptētā procesa rakstīšanas modeļa efektivitāti, tika pielietota atsevišķa gadījuma izpētes metode. Tā ietvēra adaptētā procesa rakstīšanas modeļa izmēģināšanu, skolēnu testēšanu, aptaujas, novērošanu, datu vākšanu un rezultātu analīzi.
Iegūtie rezultāti rāda, ka procesa rakstīšanas pieejas ieviešana stundās sekmē skolēnu rakstīšanas prasmju attīstību, palielina interesi par rakstīšanu un maina skolēnu attieksmi pret to. The paper is devoted to the implementation of the writing process in the English language teaching at the primary level. The aim of the research is to explore the process writing approach theories, process writing models, adapt the most appropriate model for the particular students’ needs and to pilot it in the language classroom. In order to investigate the effectiveness of the adopted process writing model, a case study was used. It included the piloting of the adapted process writing model, testing, completing questionnaires, observation, data collecting and the analysis of the results. The obtained results show that the implementation of the process writing approach in the classroom contributes to the development of the students’ writing skills and raises their interest in writing then changing the students’ attitude to writing.