Show simple item record

dc.contributor.advisorBlumberga, Ieva
dc.contributor.authorHelmane, Estere
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-29T01:02:15Z
dc.date.available2025-06-29T01:02:15Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108610
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71352
dc.description.abstractŠī bakalaura darba tēma ir “Mūzika vācu valodas apguvē: pētījums par mācību stundu norisi Latvijā”. Darba mērķis ir izpētīt, cik veiksmīgi ir iespējams apgūt konkrētu tematu vācu valodas stundā, kā palīgmateriālu izmantojot dziesmu. Lai to noskaidrotu, tiek plānota un novadīta mācību stunda Rīgas 6. vidusskolas 7. līdz 10. klašu skolēniem, balstoties uz pašradītas dziesmas. Tiek analizētas dalībnieku sniegums uzdevumos darba lapās, kā arī tiek izvērtēti aptaujas rezultāti, kurā tika noskaidrots skolēnu viedoklis par notikušo stundu. Tiek secināts, ka skolēni diezgan veiksmīgi spēja tikt galā ar uzdevumiem par dziesmas saturu, ņemot vērā īso mācību laiku, kurā tika apgūts konkrētais temats. Pēc aptaujā sniegtajām skolēnu atbildēm var secināt, ka viņiem šī mācību metode ir patikusi un viņi uzskata, ka ir vērts mūziku biežāk iekļaut svešvalodu nodarbībās, jo tā padara mācību procesu interesantāku un aizraujošāku un motivē skolēnus turpināt apgūt valodu.
dc.description.abstractThe topic of this bachelor’s thesis is “Music in German Class: A Study based on School Teaching Practice in Latvia”. The aim of the thesis is to explore how successfully a specific topic in a German lesson can be taught using a song as supplementary material. To achieve that, a lesson was planned and conducted for 7th to 10th grade students at Riga Secondary School No. 6, based on a self-created song. The students’ performance on worksheet tasks was analysed, as well as the results of a survey in which their opinions about the lesson were gathered. The findings show that the students were quite successful in completing the tasks related to the content of the song, especially considering the short amount of time devoted to learning the topic. Based on the survey responses, it can be concluded that the students enjoyed this teaching method and believe that music is worth integrating more often into foreign language lessons, as it makes the learning process more engaging and motivating.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība un literatūrzinātne
dc.subjectvācu valoda
dc.subjectmūzika
dc.subjectLatvija
dc.subjectsvešvaloda
dc.subjectdidaktika
dc.titleMūzika vācu valodas apguvē: pētījums par mācību stundu norisi Latvijā
dc.title.alternativeMusic in German Class: A Study based on School Teaching Practice in Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record