Search
Now showing items 1-3 of 3
Tele2 reklāmas kampaņas "Meteorīts" izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas uztvere
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba tēma ir ‘’Tele2 reklāmas kampaņas ‘’Meteorīts’’ izpēte. Vēlamā un
reālā mērķauditorijas reakcija’’’’.
Darba teorētiskajā daļā apkopota informācija par komunikācijas procesu no
mārketinga perspektīvas, ...
Tele2 reklāmas kampaņas "Meteorīts" izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas uztvere
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba tēma ir ‘’Tele2 reklāmas kampaņas ‘’Meteorīts’’ izpēte. Vēlamā un
reālā mērķauditorijas reakcija’’’’.
Darba teorētiskajā daļā apkopota informācija par komunikācijas procesu no
mārketinga perspektīvas, ...
Tele2 reklāmas kampaņas "Meteorīts" izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas uztvere
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba tēma ir ‘’Tele2 reklāmas kampaņas ‘’Meteorīts’’ izpēte. Vēlamā un
reālā mērķauditorijas reakcija’’’’.
Darba teorētiskajā daļā apkopota informācija par komunikācijas procesu no
mārketinga perspektīvas, ...