Show simple item record

dc.contributor.advisorMuktupāvels, Valdisen_US
dc.contributor.authorSvikle, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Filoloģijas un mākslas zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T12:53:45Z
dc.date.available2015-03-23T12:53:45Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12663en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9335
dc.description.abstractBakalaura darbā „Ziņģes tradicionālā un mūsdienu kontekstā” pētītas un salīdzinātas ziņģes un to izpratnes dažādos laika posmos gan tradicionālajā, gan mūsdienu kultūrā. Darbā izmantota zinātniskā un populārzinātniskā literatūra par ziņģi un populāro mūziku latviešu un angļu valodā, pētīti dziesmu krājumi, audio ieraksti un veikta aptauja par ziņģes termina izpratni jauniešu vidū. Darba gaitā sasniegts bakalaura darba mērķis - konstatētas kopīgās un atšķirīgās iezīmes ziņģu tradīcijā mūsdienās un tradicionālajā kultūrā. Atslēgvārdi: ziņģe, tradicionālā mūzika, populārā mūzikaen_US
dc.description.abstractThe bachelor work “Ziņģes in traditional and modern context” is based on reaserch and comparison of ziņģes and their comprehensions in different periods of time, both in traditional and today's culture. There are used scientific and popular science literature in Latvian and English about ziņģe and popular music, made reaserch of song collections, audio records and done a questionnaire for youth about understanding of the term “ziņģe”. The purpose of work - to ascertain similarities and differences in traditions of ziņģe in nowadays and traditional culture - has been accomplished in process of making the bachelor work. Key words: ziņģe, traditional music, popular music.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleZiņģes tradicionālā un mūsdienu kontekstāen_US
dc.title.alternativeZiņģes in Traditional and Modern Contexten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record