• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"Piezīmes no mirušo nama". Teksta struktūra un filmas versija "Mirušais nams" ("Tautas cietums")

Thumbnail
Открыть
306-12740-Limanskis_Nikolaj_KriF030026.pdf (635.5Kb)
Автор
Limanskis, Nikolajs
Co-author
Latvijas Universitāte. Filoloģijas un mākslas zinātņu fakultāte
Advisor
Daugovišs, Sergejs
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Limanskis Nikolajs. “Piezīmes no mirušo nama”. Teksta struktūra un filmas versija “Mirušais nams" ("Tautas cietums"): Maģistra darbs, Rīga 2009, 74 lapaspuses. Darbs ir veltīts mākslas filmai “Mirušais nams” ( “Tautas cietums”), tiek apskatīts F.M. Dostojevska darbs “Piezīmes no mirušo nama”. Darbs sastāv no divām nodaļām. Nodaļā “Piezīmes no mirušo nama” tiek apskatīta publikācijas vēsture, žanra specifika un tautas tēma, kino teorija. Nodaļā „Teksta struktūra un filmas versija “Mirušais nams" ("Tautas cietums")” tiek aplūkots kinematografiskais Dostojevska tēls, kurš filmā iegūst režisūrai un montāžai svarīgu simbolisko nozīmi. Tika novertēta filmas autoru tēze par Dostojevska pretdarbību sabiedrības progressam pedējos dzīves un daiļrades posma gados. Darbs var būt interesants filoloģiem, kuri nodarbojas ar Dostoevska daiļradi pētīšanu
 
Limanskis Nikolajs "Notes from the House of the Dead". The Structure of Text and the Film Version "The House of the Dead" ("Nation's Prison"): master paper, Riga, 2009, 74 pages. The paper is devoted to the study of contradictions of creativity and personality of Dostoevski, which are examined through interpretation of his work and film. The paper consists of two parts. In the first part, history of publication, specifics of genre, topic of folksdom and theory of cinema are investigated. In the second part, the cinema character of Dostoevsky which had symbolic meaning for producer and cutting is examined. Thesis of the film makers regarding reactionary character of the writer in the late years of his life and creative work is under evaluation. The paper can be interesting to philologists engaged in the research of creativity of Dostoevsky.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9339
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV