dc.contributor.advisor | Urbanoviča, Inta | en_US |
dc.contributor.author | Vaļiniece, Lelde | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Filoloģijas un mākslas zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T12:53:47Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T12:53:47Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 12920 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9349 | |
dc.description.abstract | Šajā darbā aplūkoti paronīmi, to vieta un nozīme valodas kultūrā un vispārējās izglītības sistēmā. Sniegts jēdzienu skaidrojums, apskatītas paronīmu klasifikācijas iespējas.
Galvenā uzmanība šajā darbā veltīta uzdevumu izstrādāšanai un piemērošanai darbam vidusskolas klasēs. Uzdevumi apkopoti divās nodaļās atkarībā no tā, vai tie veicami individuāli vai grupās. Piedāvāti arī divi mācību stundu konspekti šīs tēmas apguvei vispārizglītojošo skolu 11. klasēs.Diplomdarba nobeigumā apkopoti galvenie secinājumi.
Atslēgvārdi: paronīmija, paronīmi. | en_US |
dc.description.abstract | The subject of this diploma paper is paronymes, their place and significance in our educational system. There is explained the meaning of paronymes and shown possibilities of their classification.
Main task of this paper is to work out exercises and to indicate their appliance at secondary schools. The tasks are summarized in two groups depending on their usage - individually or in groups. Notes for two lessons of this theme are being offered for grade 11 of secondary schools.
In the conclusion the main ideas are summarized.
Key words: paronymes, paronymy. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Derivatīvo paronīmu noteikšana un analīze skolā | en_US |
dc.title.alternative | Determination and Analysis of Derivative Paronyms in School | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |