Show simple item record

dc.contributor.advisorUrbanoviča, Intaen_US
dc.contributor.authorVaļiniece, Leldeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Filoloģijas un mākslas zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T12:53:47Z
dc.date.available2015-03-23T12:53:47Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12920en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9349
dc.description.abstractŠajā darbā aplūkoti paronīmi, to vieta un nozīme valodas kultūrā un vispārējās izglītības sistēmā. Sniegts jēdzienu skaidrojums, apskatītas paronīmu klasifikācijas iespējas. Galvenā uzmanība šajā darbā veltīta uzdevumu izstrādāšanai un piemērošanai darbam vidusskolas klasēs. Uzdevumi apkopoti divās nodaļās atkarībā no tā, vai tie veicami individuāli vai grupās. Piedāvāti arī divi mācību stundu konspekti šīs tēmas apguvei vispārizglītojošo skolu 11. klasēs.Diplomdarba nobeigumā apkopoti galvenie secinājumi. Atslēgvārdi: paronīmija, paronīmi.en_US
dc.description.abstractThe subject of this diploma paper is paronymes, their place and significance in our educational system. There is explained the meaning of paronymes and shown possibilities of their classification. Main task of this paper is to work out exercises and to indicate their appliance at secondary schools. The tasks are summarized in two groups depending on their usage - individually or in groups. Notes for two lessons of this theme are being offered for grade 11 of secondary schools. In the conclusion the main ideas are summarized. Key words: paronymes, paronymy.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDerivatīvo paronīmu noteikšana un analīze skolāen_US
dc.title.alternativeDetermination and Analysis of Derivative Paronyms in Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record