Patstāvības un pašapkalpošanās prasmju pilnveide bērniem pirmsskolā 3 – 4 gadu vecumā
Loading...
Date
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Latvijas Universitāte
Language
lav
Abstract
Darba gaitā tika veikta teorētiskā analīze par bērnu patstāvības un pašapkalpošanās attīstību. Pedagoģiskais pētījums par pašapkalpošanās prasmēm un to sekmēšanas iespējām 3 – 4 gadīgu bērnu grupā. Tiek pierādīta pētījuma hipotēze – Bērnu pašapkalpošanās prasmes pilnveidosies, ja pieaugušie pamatoti izmantos vingrinājumus un rotaļas
In the course of the work, a theoretical analysis of the development of children’s independence and self – care was performed. Pedagogical research on self – service skills and promotion opportunities for a group of 3 – 4year old children. The hypothesis of the research is proved – children’s self – service skills will improve, and adults will use exercises and games.
In the course of the work, a theoretical analysis of the development of children’s independence and self – care was performed. Pedagogical research on self – service skills and promotion opportunities for a group of 3 – 4year old children. The hypothesis of the research is proved – children’s self – service skills will improve, and adults will use exercises and games.