• Mākslīgā intelekta sacensību sistēma 

      Ostrovskis, Arnolds (Latvijas Universitāte, 2012)
      Mūsdienās stipri pieaug cilvēku skaits ar programmēšanas prasmēm, ka arī pieprasījums pēc šiem cilvēkiem. Programmēt māca skolēniem, fiziķiem, matemātiķiem, biologiem un daudziem citiem cilvēkiem, kuru primārā nodarbošanās ...
    • Procesuāli ģenerētas spēļu pasaules 

      Ostrovskis, Arnolds (Latvijas Universitāte, 2018)
      Darbā aprakstītas datorspēles un to izstrādes procesu problēmas, kas saistītas ar spēles satura izveidošanu, kā arī piedāvāts šīs problēmas risinājums – automātiski ģenerēts saturs. Šim risinājumam tika apskatītas vairākas ...
    • Vektorgrafikas priekšrocības un trūkumi programmēšanā 

      Ostrovskis, Arnolds (Latvijas Universitāte, 2014)
      Mūsdienās izstrādājot kādu projektu, kur būs nepieciešama grafiska saskarne, parasti tiek pieņemtslēmums izmantot rasta grafiku, jo tā ir daudz vienkāršāka par vektorgrafiku. Bet iespējams šo tendenci var mainīt atrodot ...