Browsing by Subject "refleksija"
Now showing items 1-8 of 8
-
Diferencētu uzdevumu izveide angļu valodas mācību stundās 5. klasē
(Latvijas Universitāte, 2023)Mācību materiālu pielāgošana skolēnu dažādo zināšanu un spēju līmeņiem ir būtisks efektīvas mācīšanas aspekts mūsdienās. Diferencēšanas jēdziens ir svarīga pieeja šī mērķa sasniegšanai, jo tā atzīst studentu individuālās ... -
Kritiskas domāšanas tehnoloģiju izmantošana darbā ar tekstu krievu valodas kā svešvalodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2019)Diplomdarbā tiek vērtēta kritiskās domāšanas tehnoloģiju paņēmienu un metožu pielietošana, mācot lasīšanu krievu valodas kā svešvalodas stundās. Darbā tiek pamatota lasīšanas apmācības nozīme svešvalodas apgūšanas procesā, ... -
Kritiskās domāšanas testa aprobācija refleksijas prasmju novērtēšanai ģimnāzijas 7.klasē
(Latvijas Universitāte, 2023)Kritiskā domāšana ir minēta kā viena no caurviju prasmēm Latvijas izglītībā, kas ir jāapgūst katram skolēnam, tāpēc skolotājiem nepieciešami instrumenti to izmērīšanai. Kritiskā domāšana ir būtiska prasme ikdienas dzīvē, ... -
Refleksija kā matemātikas stundu mācību procesa pamatsastāvdaļa
(Latvijas Universitāte, 2022)Šajā skolotāja pētījuma darbā tiks meklētas atbildes, kā skolēnam pilnveidot tādas prasmes kā pašvērtējums, kritiskā domāšana, argumentēt, kāpēc es tā domāju, paškritiski sevi novērtēt, saprast, ko es esmu sapratis un ko ... -
Refleksija skolotāju pedagoģiskās darbības pilnveidei COVID-19 apstākļos
(Latvijas Universitāte, 2021)Maģistra darba tēma ir “Refleksija skolotāju pedagoģiskās darbības pilnveidei COVID-19 apstākļos”. Tēma ir aktuāla, jo pedagoģijā jēdziens “refleksija” tiek izmantots bieži, taču skolotāji tā nozīmi arvien apgūst. Par ... -
Refleksijas paņēmieni 5. klases skolēnu iesaistei angļu valodas stundās attālināto mācību laikā
(Latvijas Universitāte, 2021)Šajā skolotāja pieredzes darbā tiek meklētas atbildes uz jautājumu: Kādas refleksijas metodes piemērotas 5. klases angļu valodas stundām un veicina skolēnu iesaisti refleksijas un mācību procesā? Skolotāja pieredzes darba ... -
Sociāli emocionālo prasmju veicināšana pirmsskolas izglītības 3. posmā
(Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darbs “Sociāli emocionālo prasmju veicināšana pirmsskolas izglītības 3. posmā” izstrādāts ar mērķi pētīt un analizēt iespējas sociāli emocionālo prasmju apguvei pirmsskolas izglītības 3. posmā. Maģistra darbs ... -
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pašvadītas mācīšanās veicināšana rotaļnodarbībā
(Latvijas Universitāte, 2019)Jutas Pentjušas-Pānes kvalifikācijas darba temats ir “Vecākās pirmsskolas vecuma bērnu pašvadītas mācīšanās veicināšana rotaļnodarbībā”. Kvalifikācijas darba pētījuma mērķis ir izpētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu ...