Search
Now showing items 1-3 of 3
3D Spēle un tās mājaslapa
(Latvijas Universitāte, 2015)
Kvalifikācijas darbu izstrādāja Pāvels Jacuks kā daļu no pirmā līmeņa profesionālās studiju programmas Programmēšana un datortīklu administrēšana. Kvalifikācijas dara vadītājs ir Artūrs Lavernovs. Kvalifikācijas darba 3D ...
Tekstūras koordinātu ģenerēšanas algoritmi 3D modeļiem
(Latvijas Universitāte, 2017)
Darba autors skaidro tekstūras koordinātu ģenerēšanas procesus OpenGL API un izskata ar to izstrādes saistītos jautājumus. Tekstūras koordinātes izmanto, lai sasaistītu telpisku ģeometriju ar digitālo bildi. Autora mērķis ...
Moderna datorspēļu personāža kustība no trešās personās skata
(Latvijas Universitāte, 2019)
Moderno datorspēļu personāžu kustība sastāv no simtiem animāciju un kontrolieru, kuri izstrādāti tieši priekš personāža kustības. Maģistra darbā ir izstrādāta lietojumprogramma, kurā ir attēlota paplašināta personāžu ...