Search
Now showing items 1-2 of 2
Vizuālo reklāmas vēstījumu iedarbība bērnu auditorijā: metaforisko un nemetaforisko Pasaules dabas fonda vēstījumu salīdzinošā analīze
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba tēma ir „Vizuālo reklāmas vēstījumu iedarbība bērnu auditorijā: metaforisko un nemetaforisko Pasaules dabas fonda vēstījumu salīdzinošā analīze”.
Darba mērķis ir izpētīt metaforiskos un nemetaforiskos ...
Vidusskolēnu medijpratība: manipulatīvi lietoto valodas un digitālo līdzekļu izvērtēšana sociālā medija Instagram saturā Covid-19 pandēmijas laikā (2020. gada 13. marts – 14. aprīlis)
(Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kādi manipulatīvie valodas, informācijas un digitālie līdzekļi lietoti sociālā medija Instagram Latvijas jauniešu influenceru ierakstos, un noskaidrot, vai un kurus no tiem vidusskolēni ...