Search
Now showing items 1-2 of 2
Interneta reklāmas priekšrocību novērtējums: TV3 Play gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darbs „Interneta reklāmas priekšrocību novērtējums: TV3 Play gadījuma analīze” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un pētījumā pierāda, ka jaunie mediji ir izdevīgāks kanāls reklāmai, jo tur ...
Emociju un metaforu ietekme daudzlietojuma (multitaskinga) komunikācijā jauniešu auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba “Emociju un metaforu ietekme daudzlietojuma (multitaskinga) komunikācijā jauniešu auditorijā” mērķis ir skaidrot metaforu un emociju ietekmi uz daudzlietojuma komunikāciju jauniešu auditorijā.
Darbā izvirzītas ...