Search
Now showing items 1-2 of 2
Reputācijas veidošanās teorija un prakse: "Uzņēmumu reputācijas Top 2008" līderuzņēmumu atspoguļojuma medijos un patērētāju attieksmju analīze
(Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darbā „Reputācijas veidošanās teorija un prakse: „Uzņēmumu reputācijas Top 2008” līderuzņēmumu atspoguļojuma medijos un patērētāju attieksmju analīze”, tiek skaidroti reputācijas veidošanos ietekmējošie faktori ...
Feminīnās un maskulīnās konstrukcijas 9.Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas politiskajās reklāmās
(Latvijas Universitāte, 2007)
Dzimtes jautājumi lielā mērā tiek konstruēti ar mediju starpniecību, reklāmas un komunikācijas līdzekļiem. Izņēmums nav arī 2006. gada Saeimas priekšvēlēšanu laiks Latvijā, kad partiju cīņā par vēlētāju balsīm ar reklāmas ...