Search
Now showing items 1-3 of 3
Organizāciju "Raunas Dārzs" un "Fat Cat" mārketinga komunikācijas analīze sociālajos medijos "Facebook" un "Instagram"
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Organizāciju “Raunas Dārzs” un “Fat Cat” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”” mērķis ir izpētīt un izanalizēt organizāciju mārketinga komunikāciju sociālajos medijos ...
Mikroinfluenceru autentiskums sociālajā tīklā "Instagram": Betijas Kalējas, Zanes Milzarājas un Māras Slejas gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba „Mikroinfluenceru autentiskums sociālajā tīklā "Instagram": Betijas Kalējas, Zanes Milzarājas un Māras Slejas gadījumu analīze” mērķis ir noskaidrot, kāda nozīme mikroinfluenceru sekotājiem ir to autentiskumam, ...
Sociālais medijs “Instagram” kā mārketinga komunikācijas kanāls: zīmola “L’Occitane” piemērs
(Latvijas Universitāte, 2023)
Bakalaura darba “Sociālais medijs “Instagram” kā mārketinga komunikācijas kanāls: zīmola “L’Occitane” piemērs” mērķis ir izanalizēt, kā zīmols “L’Occitane” komunicē sociālajā medijā “Instagram”, kā arī noskaidrot mērķauditorijas ...