Search
Now showing items 1-6 of 6
Sociālais medijs YouTube: sponsorēšana kā reklāmas veids skaistuma, modes un dzīvesstila video emuāros
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Sociālais medijs YouTube: sponsorēšana kā reklāmas veids skaistuma, modes un dzīvesstila video emuāros” galvenie pētnieciskie jautājumi ir - vai YouTube video emuāru sponsorēšanas tendences Latvijas un ...
Reklāma un sponsorētais saturs Latvijas dzīvesstila vlogos: "PARâdi MODI", "Sindijalo" un "Evelina Parkera"
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba "Reklāma un sponsorētais saturs Latvijas dzīvesstila vlogos: "PARâdi MODI", "Sindijalo" un "Evelina Parkera"" mērķis ir noskaidrot, cik izplatīta sponsorēšana kā reklāmas veids šobrīd ir populāros Latvijas ...
Latviešu influenceru priekšstati par atbildību auditorijas priekšā, publicējot apmaksātu saturu sociālajā tīklā YouTube
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “Latviešu influenceru priekšstati par atbildību auditorijas priekšā, publicējot apmaksātu saturu sociālajā tīklā YouTube” galvenais mērķis ir noskaidrot latviešu YouTube influenceru izpratni par atbildību ...
Reklāmas ziņojumu atpazīšana platformā YouTube: lietotāju pieredzes un prasmju analīze
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir “Reklāmas ziņojumu atpazīšana platformā YouTube: lietotāju pieredzes un prasmju analīze”. Darba mērķis ir noskaidrot lietotāju paradumus un prasmes attiecībā pret reklāmas ziņojumiem, lietojot ...
Komunikācijas analīze platformas “YouTube” kanāliem “PewDiePie” un “Pyrocynical”
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darbs “Komunikācijas analīze platformas “YouTube” kanāliem “PewDiePie” un “Pyrocynical”” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Bakalaura darba teorijas daļā tika izpētīti mūsdienu mediji, to ...
Vecāku attieksme pret bērnu patērēto audiovizuālo reklāmas saturu vietnē YouTube
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Vecāku attieksme pret bērnu patērēto audiovizuālo reklāmas saturu vietnē YouTube”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir vecāku attieksme un zināšanas par bērnu patērēto audiovizuālo reklāmas saturu ...