Search
Now showing items 1-6 of 6
TV raidījuma “Atslēgas” loma nacionālās identitātes un sociālās atmiņas veidošanā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “TV raidījuma “Atslēgas” loma nacionālās identitātes un sociālās atmiņas veidošanā” mērķis izpētīt dažādu vecuma grupu nostāju pret raidījumu “Atslēgas” un tā lomu nacionālās identitātes un sociālas atmiņas ...
Senioru viedtālruņu lietošanas paradumi un motivācija Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Mūsdienās viedtālruņi tiek lietoti plašā mērogā un sevī ietver gan komunikācijas, gan izklaides funkcijas. Līdz ar viedtālruņu atšķirīgo lietošanu, dažādās vecuma grupās, pastriprunās digitālās plaisas esamība, kas ...
Hegemonās maskulinitātes diskurss: Latvijas X un Y paaudžu vīriešu interviju analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba “Hegemonās maskulinitātes diskurss: Latvijas X un Y paaudžu vīriešu interviju analīze” mērķis ir noskaidrot hegemonās maskulinitātes diskursu izvēlētās paaudzēs un uzzināt gan sabiedrības, gan vīriešu ...
"Baby boomer" un Z paaudzes raidījumu par paranormālām parādībām lietojums un apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba “”Baby boomer” un Z paaudzes raidījumu par paranormālām parādībām lietojums un apmierinājums” mērķis ir izpētīt raidījuma “Ekstrasensu cīņas” 22.sezonas saturu, kā arī uzzināt Baby boomer un Z paaudzes ...
Dzimtes stereotipi Latvijā dažādās mediju paaudzēs
(Latvijas Universitāte, 2023)
Autores izstrādātā bakalaura darba tēma ir Dzimtes stereotipi Latvijā dažādās mediju paaudzēs. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādi dzimtes stereotipi pastāv Latvijā dažādās paaudzēs (Baby Boomers, X, Y, Z) un kā tie ...
Izpratne par influenceriem: X, Y, Z paaudžu skatījumu salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2023)
Bakalaura darba tēma ir “Izpratne par influenceriem: X, Y, Z paaudžu skatījumu salīdzinājums.” Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, kā arī no rezultātiem un secinājumiem. Darba ...