Search
Now showing items 1-10 of 213
Latvijas Republikas Ministru prezidenta Artura Krišjāņa Kariņa tēls interneta ziņu portālu Delfi.lv un Tvnet.lv publikācijās un to lietotāju komentāros (2018. gada oktobris – 2019. gada oktobris)
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kādu tēlu Latvijas Republikas Ministru prezidentam Arturam Krišjānim Kariņam ir veidojuši Latvijā apmeklētākie interneta ziņu portāli – Delfi.lv un Tvnet.lv, kā arī salīdzināt publikācijās ...
Publikācijas par latviešu rakstnieku grāmatām: dienaskārtības un rāmējumi ziņu portālos "Delfi.lv", "Diena.lv" un "Lsm.lv"(2018. gada septembris - 2019. gada septembris)
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darbā Publikācijas par latviešu rakstnieku grāmatām: dienaskārtības un rāmējumi ziņu portālos “Delfi.lv”, “Diena.lv” un “Lsm.lv” (2018. gada septembris - 2019. gada septembris) par dienaskārtību un rāmējumiem ...
Ezotērikas žurnāli "Citādā Pasaule", "Zintnieks" un "Mistērija". Auditorijas attieksme, motivācija un paradumi
(Latvijas Universitāte, 2020)
Pēdējo desmit gadu laikā pasaulē plašsaziņas līdzekļos ir uzplaucis “sevis izziņas” pakalpojumu bizness. Novērojums ir attiecināms dažādu garīgo aktivitāšu un prakšu aktualitātē, ko var redzēt reklāmu piedāvājumos teju ...
"Greenpeace" sociālo reklāmu par okeāna piesārņojumu semiotiskā un vizuālo metaforu analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba ““Greenpeace” sociālo reklāmu par okeāna piesārņojumu semiotiskā un vizuālo metaforu analīze” mērķis ir izpētīt “Greenpeace” reklāmas par okeāna piesārņojumu, lai atklātu un analizētu zīmes un metaforas, ...
Aizdevumu ņēmēju attieksme pret ātro kredītu reklāmām
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir aizdevumu ņēmēju attieksme pret ātro kredītu reklāmām. Bakalaura darbā tiek pētīta aizdevumu ņēmēju attieksme pret ātro kredītu reklāmām, un tas, kādi faktori aizņēmējiem ietekmē aizdevēja izvēli. ...
Instagram blogeru mārketinga aktivitātes un auditorijas piesaistīšanas metodes
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba “Instagram blogeru mārketinga aktivitātes un auditorijas piesaistīšanas metodes” mērķis ir izpētīt blogeru izmantotos mārketinga un auditorijas piesaistīšanas paņēmienus un padomus Instagramā, balstoties ...
Iekšējā komunikācija mediju organizācijās: izdevniecībās "Rīgas Viļņi" un "Dienas žurnāli"
(Latvijas Universitāte, 2020)
Darbā aplūkota tēma par iekšējo komunikāciju mediju organizācijās, veicot salīdzinājumu divās izdevniecībās: “Rīgas Viļņi” un “Dienas Žurnāli”. Pētījumā meklēta atbilde uz izvirzīto problēmu, kā efektīva komunikācija veicina ...
Sociālā mārketinga kampaņa “Pupkultūra”: komunikācijas aktivitāšu un auditorijas viedokļu analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)
Veselības veicinošās kampaņas, kas saistītas ar vēža diagnostiku un ārstēšanu, lielākā daļā gadījumu satur negatīva vai biedējoša konteksta vēstījumu. 2019. gadā realizētā informatīvā sociālā kampaņa “Pupkultūra” Latvijas ...
Iekšējā komunikācija kā organizācijas kultūru veidojošs elements uzņēmumā AS SEB Banka
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma „Iekšējā komunikācija kā organizācijas kultūru veidojošs elements uzņēmumā AS SEB Banka”. Bakalaura darba mērķis ir iepazīties ar iekšējās komunikācijas procesu AS „SEB Banka”, uzzināt darbinieku ...
Latvijas Radio Pieci.lv raidījuma “Cita domnīca” atbilstība jauniešu gaidām un vajadzībām
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba “Latvijas Radio Pieci.lv raidījuma “Cita domnīca” atbilstība jauniešu gaidām un vajadzībām” mērķis ir noskaidrot, vai raidījums “Cita domnīca” atbilst jauniešu vēlmēm un vajadzībām, kā arī uzzināt tēmas, ...