Search
Now showing items 1-6 of 6
Verbālo, vizuālo un multimodālo metaforu interpretācija reklāmās Latvijas sieviešu žurnālos: semiotiskā un auditorijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba nosaukums ir “Verbālo, vizuālo un multimodālo metaforu interpretācija reklāmās Latvijas sieviešu žurnālos: semiotiskā un auditorijas analīze”, kura ietvaros tiek atlasītas un pētītas metaforu saturošas ...
Psiholoģiskās ietekmēšanas paņēmienu izmantošana seriālā "Mr. Robot", to ietekme uz uzvedību un uztveri dažādās auditorijās
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Psiholoģiskās ietekmēšanas paņēmienu izmantošana seriālā “Mr. Robot”, to ietekme uz uzvedību un uztveri dažādās auditorijās” mērķis ir noskaidrot, vai un ar kādiem paņēmieniem seriāls “Mr. Robot” ietekmē ...
Pilsētas tēls LTV1 raidījumā "Adreses" un tā auditorijas uztverē
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Pilsētas tēls LTV1 raidījumā “Adreses” un tā auditorijas uztverē” mērķis ir noskaidrot, kādu tēlu par pilsētu ir izveidojuši raidījuma “Adreses” veidotāji un kādu to uztver auditorija. Darbā uzdotie pētījuma ...
Sieviešu un vīriešu interpretāciju salīdzinājums par seriālā Big Little Lies attēloto vardarbību
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Sieviešu un vīriešu interpretāciju salīdzinājums par seriālā Big Little Lies attēloto vardarbību”. Šāda pētījuma mērķis ir izpētīt, kādas atšķirības pastāv starp sieviešu un vīriešu interpretācijām, ...
Filmas "Paradīze 89" naratīva analīze un filmas vēstījums auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba ‘’Filmas ‘’Paradīze 89’’ naratīva analīze un filmas vēstījums auditorijā’’ galvenais mērķis ir noskaidrot un izanalizēt spēlfilmas ‘’Paradīze 89’’ pamatideju, filmas vēstījumu un struktūru. Pētījuma gaitā ...
Zīmola TONIGHT atpazīstamība un uztvere jauniešu auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Zīmola TONIGHT atpazīstamība un uztvere jauniešu auditorijā” mērķis ir izpētīt zīmola TONIGHT atpazīstamību un zīmola vadītājas Ievas Cipruses radīto tekstu uztveri jauniešu auditorijā. Darba teorētiskais ...