Search
Now showing items 1-10 of 180
Lata diskurss valsts neatkarības atjaunošanas periodā: latviešu preses analīze (1990–1993)
(Latvijas Universitāte, 2014)
Maģistra darba “Lata diskurss valsts neatkarības atjaunošanas periodā: latviešu preses analīze (1990–1993)” mērķis ir atklāt Latvijas lata diskursu latviešu presē tā ieviešanas laikā un izzināt, vai/kā tam piešķir nacionālās ...
Televīzijas auditorija mediju konverģences kontekstā: televīzijas lietojuma analīze dažādās vecuma grupās Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2014)
Mūsdienās televīzija tiek lietota dažādās tehnoloģiskās platformās. Atšķirīgie digitālās kompetences līmeņi var veidot atšķirīgu lietojumu dažādās vecuma grupās un, iespējams, tas palielina digitālās plaisas risku ...
Spēļošanas elementu izmantošana lojalitātes programmās: "BalticMiles" un "PINS" programmu salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2014)
Bakalaura darba tēma ir - „Spēļošanas elementu izmantošana lojalitātes programmās: ”BalticMiles” un ”PINS” programmu salīdzinājums”.
Darba mērķis ir noskaidrot, kādi spēļošanas elementi un mehānismi tiek pielietoti lojalitātes ...
Tvitera izmantojums Latvijas sporta žurnālistikā: Soču Olimpiādes gadījums
(Latvijas Universitāte, 2014)
Bakalaura darba tēma ir „Tvitera izmantojums Latvijas sporta žurnālistikā: Soču Olimpiādes gadījums”. Darba mērķis ir noskaidrot Latvijas sporta žurnālistu tvitera lietošanas nolūkus Soču olimpisko spēļu laikā. Darbs ietver ...
Sabiedrisko attiecību un citu komunikācijas praktiķu kompetenču pašvērtējums un uzskati par līdzdalību komunikācijas stratēģiskā vadībā Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumos
(Latvijas Universitāte, 2014)
Maģistra darba tēma ir ”Sabiedrisko attiecību un citu komunikācijas praktiķu kompetenču pašvērtējums un uzskati par līdzdalību komunikācijas stratēģiskā vadībā Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumos”, jo dažāda profesionālā ...
Televīzijas ziņu rāmējuma veidošanās: LTV7 raidījuma "Hoвости" un PBK "Латвийское время" gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2014)
Bakalaura darba tēma ir „Televīzijas ziņu rāmējuma veidošanās: LTV7 raidījuma „Новости” un PBK „Латвийское время” gadījumu analīze”. Darbs ietver Latvijas Televīzijas 7.kanāla raidījuma „Новости” 25 sižetu analīzi periodā ...
Iebiedēšanas taktikas efektivitāte CSDD Jāņu video reklāmās pret auto vadīšanu alkohola reibumā (2001–2013)
(Latvijas Universitāte, 2014)
Bakalaura darba “Iebiedēšanas taktikas efektivitāte CSDD Jāņu video reklāmās pret auto vadīšanu alkohola reibumā (2001 – 2013)” mērķis ir noskaidrot iebiedēšanas taktikas efektivitāti CSDD reklāmās, izvirzot trīs hipotēzes ...
Tiešā pārdošana kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa: “Avon” un “Oriflame” piemērs
(Latvijas Universitāte, 2014)
Bakalaura darbā „Tiešā pārdošana kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa: "Avon" un "Oriflame" piemērs” mērķis ir noskaidrot, kuras no tiešās pārdošanas aktivitātēm, skaistumkopšanas līdzekļu pārdošanas kompāniju ...
"Government shutdown": morālās panikas diskurss laikraksta "New York Times” interneta versijā (2013. gada 1.–16. oktobris)
(Latvijas Universitāte, 2014)
Maģistra darba "Government shutdown": morālās panikas diskurss laikraksta "New York Times" interneta versijā (2013. gada 1.–16. oktobris) mērķis ir noskaidrot, kā ASV federālās valdības slēgšanas laikā 2013. gadā laikraksta ...
Eiro ieviešana Latvijā: mediju un auditorijas rāmējumu salīdzinājums laikrakstos “Diena” un “Latvijas Avīze”
(Latvijas Universitāte, 2014)
Bakalaura darba tēma ir „Eiro ieviešana Latvijā: mediju un auditorijas rāmējumu salīdzinājums laikrakstos “Diena” un “Latvijas Avīze””.
Bakalaura darbs strukturēts trīs daļās – to veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā ...