Search
Now showing items 1-2 of 2
Kosmētikas zīmolu atpazīstamība un auditorijas attieksme: "Bioderma", "Vichy", "Eucerin" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Kosmētikas zīmolu atpazīstamība un auditorijas attieksme: “Bioderma”, “Vichy”, “ Eucerin” gadījums”. Darba mērķis ir noskaidrot cik informēta ir Latvijas sabiedrība par aptiekās pieejamo kosmētiku ...
Mārketinga komunikācijas pielietojums auditorijas piesaistei: zīmolu “Soulstones by Agnese Zeltiņa” un “Nela Gems” piemēru analīze
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikācijas pielietojums auditorijas piesaistei: zīmolu “Soulstones by Agnese Zeltiņa” un “Nela Gems” piemēru analīze”. Darba mērķis ir izpētīt, kāds ir mārketinga pamatuzdevums, atklāt ...