Search
Now showing items 1-10 of 19
Fonemātiskās uztveres pilnveides nozīme fonētiski fonemātisko traucējumu mazināšanā 6 gadīgiem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2015)
Diplomdarba nosaukums: Fonemātiskās uztveres pilnveides nozīme fonētiski fonemātisko traucējumu mazināšanā 6 gadīgiem bērniem.
Pētījuma apjoms 54 lpp., analizēti 47 literatūras avoti.
Diplomdarba autors: Anna Gorovaja
Diplomdarba ...
Lasīšanas traucējumu korekcija 2. un 3. klases skolēniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2016)
Darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt lasīšanas traucējumu korekcijas iespējas 2., 3. klases skolēniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem. Darbs sastāv no 3 daļām: 1. daļā veikts 2., un 3. klases ...
Fonemātiskās uztveres pilnveide 5 - 6 gadīgiem bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību, izmantojot interaktīvos materiālus
(Latvijas Universitāte, 2017)
Darba nosaukums : „Fonemātiskās uztveres pilnveide 5 – 6 gadīgiem bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību, izmantojot interaktīvos materiālus” Darba autore: Inga Mičule Darba teorētiskajā daļā tiek analizēta un ...
Fonemātiskās uztveres pilnveide 6 gadīgiem bērniem, izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas
(Latvijas Universitāte, 2018)
Diplomdarba nosaukums: “Fonemātiskās uztveres pilnveide 6 gadīgiem bērniem, izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas”. Darba autore: Agne Berga. Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska. Darba ...
1.klases skolēnu fonemātiskās uztveres pilnveidošana īso un garo patskaņu diferencēšanā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Diplomdarba temats: 1.klases skolēnu fonemātiskās uztveres pilnveidošana īso, garo patskaņu diferencēšanā. Pētījuma mērķis. Teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt fonemātiskās uztveres pilnveides iespējas 1. klases ...
Fonemātiskās uztveres sekmēšana 5-6 gadus veciem bērniem, izmantojot dabas materiālus
(Latvijas Universitāte, 2018)
Diplomdarba nosaukums: „Fonemātiskās uztveres sekmēšana 5 – 6 gadus veciem bērniem, izmantojot dabas materiālus” Darba autore: Inita Švāne Darba vadītāja: Mg. paed., Egija Laganovska Diplomdarba mērķis: izzināt fonemātiskās ...
Rakstīšanas traucējumu mazināšana 1.klases skolēniem ar nepietiekami attīstītu fonemātisko uztveri
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba tēma: Rakstīšanas traucējumu mazināšana 1.klases skolēniem ar nepietiekami attīstītu fonemātisko uztveri. Diplomdarba mērķis ir teorētiski izzināt par fonemātisko uztveri, tās traucējumiem un to novēršanu un praktiski ...
Fonemātiskās uztveres sekmēšana vingrinājumos un didaktiskajās spēlēs jaunākā skolas vecuma bērniem ar fonemātiskiem traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba autore: Inga Līcīte Darba zinātniskais vadītājs: Mg. paed. Zane Eņģele Darba nosaukums “Fonemātiskās uztveres sekmēšana vingrinājumos un didaktiskajās spēlēs jaunākā skolas vecuma bērniem ar fonemātiskiem traucējumiem” ...
Fonemātiskās uztveres pilnveidošana vecākajā pirmsskolas vecumā bērniem ar vidējo mēleņu izrunas traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba autors. Sandra Biksīte Darba zinātniskais vadītājs. Mg. paed. Sandra Miezīte Darba nosaukums. Fonemātiskās uztveres pilnveidošana vecākajā pirmsskolas vecumā bērniem ar vidējo mēleņu izrunas traucējumiem. Pētījuma ...
Otrās klases skolēnu fonemātiskās uzveres pilnveide īso un garo patskaņu atšķiršanā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Diplomdarba nosaukums ir “2.klases skolēnu fonemātiskās uztveres pilnveide īso un garo patskaņu atšķiršanā”. Darba autors ir Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes programmas “Skolotājs” ...