Rakstīšanas traucējumu mazināšana 1.klases skolēniem ar nepietiekami attīstītu fonemātisko uztveri
Author
Pole, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Laganovska, Egija
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma: Rakstīšanas traucējumu mazināšana 1.klases skolēniem ar nepietiekami attīstītu fonemātisko uztveri. Diplomdarba mērķis ir teorētiski izzināt par fonemātisko uztveri, tās traucējumiem un to novēršanu un praktiski pētīt teorijā gūtās atziņas. Tādējādi iegūts priekšstats par pētāmo problēmu. Darba pirmajā daļā ir analizēta rakstīšanas traucējumu teorētiskais aspekts, pētot gan rašanās cēloņus, iemeslus, iedalījumu, rakstīšanas iemaņu pārbaude, kā arī konkrētais vecumposms problēmas sakarā. Otrajā daļā tiek veikts praktiskais pētījums par rakstīšanas traucējumiem X skolas 1. klasē. Tas ir veikts 4 posmos: sākotnējā pārbaude, koriģējošā darbība, atkārtota pārbaude un rezultātu analīze. Atslēgas vārdi: fonemātiskā uztvere, rakstītprasme, 1. klases skolēns. The theme: Record mitigation Grade 1 students with under developed phonemati cperception. Diploma aims to explore the theory of phonematic perception, its disorders and the irprevention and virtually explore the theory lessons learned. This it obtained a Picture o the studied problem. The first part analyzes the the oretical a spect of writing disorder by studying both the causes, the reasons for the breakdown, writing skills test, as well a their age problemsdue. In the second part it is madepractical study of the writing interference X 1 schoolclass. It is done in 4 stages: initial inspection, corrective action, re-examination and analysis of the results. Keywords: phonematic perception, writing, reading, Class 1 pupil.