Search
Now showing items 1-7 of 7
Bankas "Citadele" sociālo tīklu Facebook, Twitter un Instagram komunikācijas analīze (2018 - 2019)
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba Bankas “Citadele” sociālo tīklu Facebook, Twitter un Instagram komunikācijas analīze (2018 – 2019) mērķis - izpētīt bankas “Citadele” mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos, uzmanību vēršot saturam par ...
Vidusskolas vecuma jauniešu prasme atpazīt ''viltus ziņas''
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darbs ‘’Vidusskolas vecuma jauniešu prasme atpazīt ‘’viltus ziņas’’ ‘’ ir izstrādāts ar mērķi noskaidrot jauniešu spējas atpazīt ar nodomu veidotu viltus ziņu saturu no ziņu veidota materiāla. Pētījuma teorētisko ...
Zīmola "Timberland" sociālo mediju komunikācijas analīze Baltijas valstu piemērs
(Latvijas Universitāte, 2020)
ociālo mediju Facebook un Instagram izmantošana tirgzinības nolūkos kļūst arvien populārāka. Saprotot savu auditoriju sociālajos medijos, zīmoliem ir iespējams uzbūvēt ciešākās attiecības ar saviem potenciālajiem klientiem. ...
Reklāma sociālajā tiklā “Facebook”: auditorijas perspektīva
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darbs “Reklāma sociālajā tīklā “Facebook": auditorijas perspektīva” ir izstrādāts ar mērķi uzzināt, kā reklāmdevēji skatās uz “Facebook” auditoriju, kā auditorija lieto sociālo tīklu “Facebook”, kāda ir tās ...
Kafijas veikala "Es Mīlu Kafiju" mārketinga aktivitāšu "Laimē 100 Illy kafijas automātus" gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba “Kafijas veikala "Es Mīlu Kafiju" mārketinga aktivitāšu "Laimē 100 Illy kafijas automātus" gadījuma analīze” mērķis ir izpētīt un novērtēt uzņēmuma veiktās mārketinga komunikācijas aktivitātes kampaņas ...
Uzņēmuma Digital Journey Facebook komunikācijas prakšu analīze un vērtējumi (2019.gada 1.novembris - 2020.gada 1.marts)
(Latvijas Universitāte, 2020)
Digitālais mārketings ir aktuāla tendence, ar kuras palīdzību uzņēmumiem ir iespējams sasniegt savu auditoriju, taču komunikāciju ir nepieciešams pielāgot mērķauditorijas nepieciešamībām un interesēm, citādi tā var būt ...
Iepirkšanās un degvielas tirdzniecības pakalpojumu sniedzēju "Circle K Latvia" un "Virši-A" komunikācija sociālajā tīklā Facebook
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Iepirkšanās un degvielas tirdzniecības pakalpojumu sniedzējus “Circle K Latvia” un “Virši-A” komunikācijas sociālajā tīklā Facebook”. Darba pētījuma mērķis ir izpētīt abu uzņēmumu komunikāciju ...