Search
Now showing items 1-4 of 4
Logotipu semiotiskā analīze un auditorijas uztveres pētījums. 2018. gada Latvijas mīlētāko zīmolu topa piemērs
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura tēma ir “Logotipu semiotiskā analīze un auditorijas uztveres pētījums. 2018. gada Latvijas mīlētāko zīmolu topa piemērs”. Darbā gaitā tika atlasīti 50 zīmolu logotipi, kuriem tika veikta semiotiskā analīze, kā ...
Raidījums "Bez Tabu" ekspertu un auditorijas vērtējumos
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “Raidījums “Bez Tabu” ekspertu un auditorijas vērtējumos” mērķis ir noskaidrot, kādas ir auditorijas vajadzības un attieksmes pret šo raidījumu, kā arī noskaidrot iespējamos iemeslus, kādēļ raidījuma reitingi ...
TV raidījuma “Atslēgas” loma nacionālās identitātes un sociālās atmiņas veidošanā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “TV raidījuma “Atslēgas” loma nacionālās identitātes un sociālās atmiņas veidošanā” mērķis izpētīt dažādu vecuma grupu nostāju pret raidījumu “Atslēgas” un tā lomu nacionālās identitātes un sociālas atmiņas ...
Seriāla “13 iemesli kāpēc” (“13 Reasons Why”) naratīva analīze un ietekme uz auditoriju
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “Seriāla “13 iemesli kāpēc” (“13 Reasons Why”) naratīva analīze un ietekme uz auditoriju” mērķis ir izpētīt seriāla naratīva struktūru un noskaidrot tā ietekmi uz auditoriju. Lai to paveiktu, tika izmantota ...