• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Raidījums "Bez Tabu" ekspertu un auditorijas vērtējumos

Thumbnail
View/Open
309-68511-Aigare_Marta_ma15014.pdf (886.5Kb)
Author
Aigare, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šulmane, Ilze
Date
2019
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Raidījums “Bez Tabu” ekspertu un auditorijas vērtējumos” mērķis ir noskaidrot, kādas ir auditorijas vajadzības un attieksmes pret šo raidījumu, kā arī noskaidrot iespējamos iemeslus, kādēļ raidījuma reitingi ir samazinājušies un noskaidrot mediju ekspertu, raidījuma veidotāju, psihologa, esošo un bijušo skatītāju domas un vērtējumu. Teorijas daļā tika apskatīta lietojuma un apmierinājuma teorija, gaidu un vērtību teorija, dots auditorijas un televīzijas raksturojums, infoizklaides un televīzijas žanra jēdzieni. Izmantotās metodes – daļēji strukturēta intervija, sekundārā datu analīze. Vairāki bijušie skatītāji pārstāja skatīties “Bez Tabu”, jo vairs nepatērē televīziju. Kopumā esošie skatītāji veiktu sekojošas izmaiņas – garāks raidlaiks, īsākas reklāmas pauzes, Juri Šteinbergu, kā vadītāju katru dienu, interesantākas rubrikas. Ar izmantotajām metodēm tika noskaidroti mediju ekspertu, raidījuma producentes kā arī bijušo un esošo skatītāju vērtējumi, TNS reitingu datos redzama skatītāju skaita krišanās.
 
The aim of the bachelor thesis "Broadcast “Bez Tabu” expert and audience evulation" is to find out audience needs and attitude towards broadcast, find out the reasons why audience began to decrease and find out a thoughts, evulation of media expert, broadcast producer, psychologist, previous and current viewers. Theory conisists of uses and gratifications, expectation and value theory, television and audience characterization, infotainment and television genres. Used methods – partly structured interview and secondary analysis. Overall current viewers would make following changes – longer broadcast time, shorter commercials, Juris Šteinbergs as a host every day, more interesting heading. With used methods author found out media expert, broadcast producer, previous and current viewers evulation and noticed that audience began to decrease according to TNS data in last two years.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46166
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV