Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
Browse by
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.
Recent Submissions
-
Žurnālistikas kvalitāte: politisko viedokļu daudzveidība "900 sekundes" un "Rīta Panorāma" dienaskārtībā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Žurnālistikas kvalitāte: politisko viedokļu daudzveidība “900 sekundes” un “Rīta Panorāma” dienaskārtībā” pētījuma mērķis gūt apstiprinājumu politisko viedokļu daudzveidības nodrošināšanā divu skatītāko ... -
Pētnieciskās žurnālistikas produktu izplatīšanās mediju vidē: “Vajadzēs noģērbties” un “Līdera apskāviens” gadījumi
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir “Pētnieciskās žurnālistikas produktu izplatīšanās mediju vidē: “Vajadzēs noģērbties” un “Līdera apskāviens” gadījumi”. Galvenais darba mērķis ir noskaidrot, kā mediju produkti izplatās mediju vidē. ... -
Latvijas un Lietuvas futbola virslīgu ārējās komunikācijas salīdzinājums caur to digitālo vidi
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Latvijas un Lietuvas Futbola Virslīgu ārējās komunikācijas salīdzinājums caur to digitālo vidi” mērķis ir noskaidrot, vai Latvijas un Lietuvas Futbola Virslīgas pielieto digitālo vidi atbilstoši savu ... -
Aziātu reprezentācija un stereotipi “Netflix” seriālos un filmās
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Aziātu reprezentācija un stereotipi “Netflix” seriālos un filmās” mērķis ir analizēt reprezentācijas slāņus un stereotipu iemūžināšanu izvēlētajā Netflix saturā. Pētījuma uzdevums ir ne tikai izpētīt un ... -
Žurnālists reģionālajos laikrakstos
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Žurnālists reģionālajos laikrakstos” pētījuma problēma ir žurnālista darba vide reģionālajos laikrakstos. Darba mērķis ir noskaidrot, kādi apstākļi veido žurnālista darba vidi reģionālajos laikrakstos. ... -
Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori, iegādājoties un pārstrādājot ilgtspējīgo iepakojumu: ēdināšanas nozares (ēdiens līdzņemšanai un piegādei) analīze
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darbā "Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori, iegādājoties un pārstrādājot ilgtspējīgo iepakojumu: ēdināšanas nozares (ēdiens līdzņemšanai un piegādei) analīze" ir identificēti un novērtēti patērētāju rīcību ... -
Zīmola tēla un mārketinga komunikācijas analīze ātrās ēdināšanas uzņēmumiem Latvijā "Street Burgers" un "McDonald's" piemērā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir “Zīmola tēla un mārketinga komunikācijas analīze ātrās ēdināšanas uzņēmumiem Latvijā “Street Burgers” un “McDonald’s” piemērā”, un mērķis ir novērtēt izvēlēto ātrās ēdināšanas restorānu zīmola tēla ... -
Viltus ziņu atpazīšanas prasme cilvēkiem vecuma kategorijā 50+ gadi
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darbs ‘’Viltus ziņu atpazīšanas prasme cilvēkiem vecuma kategorijā 50+ gadi’’ ir izstrādāts ar mērķi noskaidrot šo cilvēku spējas atpazīt ar nodomu veidotu nepatiesu saturu no patiesa ziņu veidota materiāla. ... -
Feminisma sociālas kustības atspoguļošanas salīdzinājums Norvēģijas un Latvijas interneta ziņu portālos (2022.-2023.gads)
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir “Feminisma sociālās kustības atspoguļošanas salīdzinājums Norvēģijas un Latvijas interneta ziņu portālos (2022.-2023.gads).” Darba mērķis ir izpētīt, kā feministu kustība tiek atspoguļota interneta ... -
Dzimstības temata atspoguļojums medijos laika posmā no 2017.gada līdz 2021.gadam
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Dzimstības temata atspoguļojums medijos laika posmā no 2017.gada līdz 2021.gadam” mērķis noskaidrot dzimstības temata atspoguļojumu, biežumu, veidu un mediju ietekmi uz sabiedrību dzimstības jautājumos. ... -
Dzimtes konstruēšana dzīvesstila žurnālā "LILIT" (2010. gada numuru salīdzinājums ar 2023. gada numuriem)
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Dzimtes konstruēšana dzīvesstila žurnālā "Lilit" (2010. gada numuru salīdzinājums ar 2023. gada numuriem)” mērķis ir noskaidrot un analizēt dzīvesstila žurnāla "Lilit" dzimtes konstruēšanas izmaiņas, ... -
Digitālā mārketinga risinājumi sociālo mediju platformā Instagram - “Madara Cosmetics”, “Mossa”, “Lumene” gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2024)Mūsdienās digitālā klātbūtne ir kļuvusi par nozīmīgu sastāvdaļu zīmola/uzņēmuma attīstībā un produktu, pakalpojumu pārdošanā. Tikpat tieši tas skar arī “Madara Cosmetics”, “Lumene” un “Mossa”, kas ir trīs kosmētikas zīmoli, ... -
Uzņēmuma SIA "CanvasWAY" digitālā mārketinga komunikācijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba ‘’Uzņēmuma SIA ‘’CanvasWAY’’ digitālā mārketinga komunikācijas analīze’’ mērķis ir izpētīt un analizēt SIA ‘’CanvasWAY’’ ‘’melnās piektdienas’’ reklāmas kampaņu ‘’Facebook’’ un ‘’Instagram’’ sociālajos ... -
Ziņu portālu dienas kārtība sociālajos tīklos Instagram un TikTok: Tvnet un Delfi gadījumi
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba temats ir "Ziņu portālu dienas kārtība sociālajos tīklos Instagram un TikTok: Tvnet un Delfi gadījumi". Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot, kāda ir Latvijas ziņu portālu dienaskārtība sociālajos tīklos, ... -
Latvijas futbola komandu "SK Super Nova" un "RFS" sevis prezentēšana sociālajā medijā "Instagram"
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba Latvijas futbola komandu „SK Super Nova” un „RFS” sevis prezentēšana sociālajā medijā „Instagram” mērķis ir izpētīt un novērtēt Latvijas futbola komandu „SK Super Nova” un „RFS” sevis prezentēšanu ... -
Brāļu Koenu filmu “Lielais Lebovskis” un “Cilvēks, kura nebija” semiotiskā un naratīvā analīze
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir Džoela un Ītana Koenu filmu "Lielais Lebovskis" un "Cilvēks, kura nebija" semiotiskā un naratīvā analīze. Teorētiskajā daļā tiks aplūkoti termini, ar kuriem tiks veikta šo filmu izpēte: naratīvs, ... -
18 – 25 gadus vecu jauniešu interese par Saeimas vēlēšanām Latvijā: komunikācijas kanālu un satura pielāgošana auditorijai
(Latvijas Universitāte, 2024)Darba mērķis ir izzināt kādus komunikācijas kanālus un saturu jaunieši būtu ieinteresēti patērēt, lai vecinātu interesi par Saeimas vēlēšanām un dalību tajās. Teorētiskā daļa sastāv no literatūras apkopojuma par mediju ... -
Zinātnes reprezentācija LTV1 raidījumā "Lielās Patiesības"
(Latvijas Universitāte, 2024)Šī darba mērķis ir noskaidrot, kā LTV1 raidījumā “Lielās Patiesības” tiek reprezentēta zinātne, ņemot vērā gan sabiedriskajā pasūtījumā un LTV redakcionālajā politikā minētos kritērijus, gan raidījuma anotācijā minētos ... -
Mediju vides pārmaiņas Latvijā: Pētījums par krievvalodīgo mediju ietekmi uz auditoriju pēc Krievijā reģistrēto kanālu bloķēšanas un Nacionālās drošības koncepcijas ietvaros
(Latvijas Universitāte, 2024)Lai veicināt valsts informatīvās telpas drošību, būtisku nozīmi iegūst mijiedarbība starp mediju, kultūras un valsts regulējuma kārtības ievērošanu. Kopš Krievijas uzsāktā kara Ukrainā, Latvija veikusi mediju kārtības ... -
Dzimtes reprezentācija kino. Jauniešu romantisko komēdiju analīze (1990-2010)
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Dzimtes reprezentācija kino. Jauniešu romantisko komēdiju analīze (1990-2010)” mērķis ir noskaidrot kā tiek reprezentēti dzimumi un dzimtes stereotipi izvēlētā laika perioda jauniešu romantiskajās komēdijās. ...