Search
Now showing items 1-2 of 2
Paplašinātās realitātes rīku izmantošana mārketingā komunikācijā ar auditoriju.
(Latvijas Universitāte, 2022)
Maģistra darba “Paplašinātās realitātes rīku izmantošana mārketingā komunikācijā ar auditoriju” mērķis ir izvērtēt paplašinātās realitātes rīku ietekmi un to zemo izmantošanas aptveri mārketingā ceļā uz stimulētu patērētāju ...
Integrētās mārketinga komunikācijas attīstīšanas iespējas uzņēmumā.
(Latvijas Universitāte, 2022)
Maģistra darba “Integrētās mārketinga komunikācijas attīstīšanas iespējas uzņēmumā” mērķis ir izpētīt IMK izmantošanas pieredzi būvmateriālu veikalos un izstrādāt priekšlikumus SIA “BVP” IMK attīstībai. Darba teorētiskajā ...