Search
Now showing items 1-4 of 4
Zīmola L’Oréal Paris Botanicals Fresh Care mārketinga komunikācijas analīze un tās pilnveidošanas iespējas
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Zīmola L’Oréal Paris Botanicals Fresh Care mārketinga komunikācijas analīze un tās pilnveidošanas iespējas” mērķis ir izpētot teoretiskos avotus par mārketinga komunikāciju, kā arī veicot patērētāju pētījumu ...
Viesnīcas "Baltvilla" mārketinga komunikācijas plāna izstrāde .
(Latvijas Universitāte, 2018)
Maģistra darba izvēlētā tēma ir “Viesnīcas “Baltvilla” mārketinga komunikācijas plāna izstrāde”. Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz analīzes rezultātā iegūtajām teorētiskām un praktiskām atziņām par mārketinga ...
Sabiedrisko attiecību loma tirdzniecības centru integrētajā mārketinga komunikācijā Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darba tēma ir “Sabiedrisko attiecību loma tirdzniecības centru integrētajā mārketinga komunikācijā Latvijas tirgū”. Darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par integrēto mārketinga komunikāciju un ...
Integrētās mārketinga komunikācijas attīstīšanas iespējas uzņēmumā.
(Latvijas Universitāte, 2022)
Maģistra darba “Integrētās mārketinga komunikācijas attīstīšanas iespējas uzņēmumā” mērķis ir izpētīt IMK izmantošanas pieredzi būvmateriālu veikalos un izstrādāt priekšlikumus SIA “BVP” IMK attīstībai. Darba teorētiskajā ...