Zīmola L’Oréal Paris Botanicals Fresh Care mārketinga komunikācijas analīze un tās pilnveidošanas iespējas
Author
Todirjana, Gretta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Zīmola L’Oréal Paris Botanicals Fresh Care mārketinga komunikācijas analīze un tās pilnveidošanas iespējas” mērķis ir izpētot teoretiskos avotus par mārketinga komunikāciju, kā arī veicot patērētāju pētījumu un apkopojot tā rezultātus, izvērtēt zīmola L’Oréal Paris Botanicals Fresh Care mārketinga komunikāciju un izvirzīt priekšlikumus tās uzlabošanai. Darba teorētiskais pamatojums ir balstīts uz zināšanām, iegūtām literatūras avotos un studiju laikā, pētijuma daļa ir bastīta uz aptaujas rezultātiem. Darba rezultātā tika atrastas zīmola komunikācijas stiprākās un vājākās darbības un izvirzīti 12 priekšlikumi tās uzlabošanai. Darba apjoms ir 74 lapaspuses, tajā ir 18 attēli, 10 tabulas un 2 pielikumi. The purpose of bachelor work “L’Oréal Paris Botanicals Fresh Care brand marketing communications analysis and improvement opportunities” is by stydiyng theoretical sources about marketing communication and by arranging comsumer survey and analyzing the results to evaluate Botanicals Fresh Care brand marketing communications and to arrange suggestions for its improvement. Theoretical base is based on the knowledge, found in marketing literature, as well learned during the studies, research part is based on consumer survey results. As the result of this work, brand communication’s strongest and weakest actions were found, as well as 12 suggestions for brand marketing communication improvement were offered. Work volume is 74 pages, 18 illustrations, 10 tables and 2 annexes.